07.05.2024 / 18:35
StoryEditor

Lidl wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej. Chodzi o sposób aktywowania kuponów

Lidl wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Zmiany w aplikacji Lidl Plus mają ułatwić jej użytkownikom korzystanie z rabatów. Na razie nie chodzi jednak o polski rynek a o Szwajcarię, gdzie sieć testuje nowe rozwiązanie. Na czym ono dokładnie polega?

Żeby korzystać z rabatów w aplikacji Lidl Plus, niezbędne jest ręczne aktywowanie kuponów na ekranie głównym lub w zakładce "Kupony". Jednak jak informuje "Lebensmittel Zeitung", dzięki wprowadzonym zmianom klienci Lidla nie będą już musieli samodzielnie aktywować kuponów w aplikacji.

"Wirtualna Polska" podaje, że wielu klientów negatywnie oceniało to, że rabaty nie naliczały się automatycznie po zeskanowaniu karty przy kasie. Według serwisu, uciążliwa funkcjonalność aplikacji często prowadziła do pytań podczas płatności w kasie, co utrudniało cały proces.

Lidl odpowiedział na potrzeby klientów

Wydaje się, że Lidl wysłuchał głosu klientów, ponieważ w Szwajcarii aplikacja została już zaktualizowana. Dostępny jest tam nowy dział: "Promocje Lidl Plus". Jednak wcześniejsza kategoria kuponów pozostała nadal dostępna.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy nowa funkcja zostanie wprowadzona w Polsce. Serwis finanse.wp.pl zwrócił się z tym pytaniem do polskiego oddziału Lidla, ale jeszcze nie otrzymał odpowiedzi.

Przypomnijmy, że aplikacja Lidl Plus została wprowadzona w 2019 r. Od tego czasu pobrano ją już ponad 50 mln razy. Lidl Plus działa jak cyfrowa karta klienta i po rejestracji zapewnia dostęp m.in. do broszur reklamowych, rabatów i historii paragonów.

08.09.2025 / 12:51
StoryEditor
13 zaskakujących pytań o system kaucyjny. Zobacz odpowiedzi ekspertów
Debata ”Punkt zwrotny dla polskiego handlu” odbyła się pod koniec sierpnia br. i była transmitowana online. Dziś odpowiadamy na pytania naszych widzów 

Co ze sprzedażą napojów w automatach vendingowych i ze zwrotem szklanych butelek? Czy klient ma prawo do zwrotu gotówki i czy wystarczy bon na zakupy? Czy horeca musi płacić kaucję i jak ją potem ma odzyskać? Eksperci uczestniczący w naszej debacie “Zostało 36 dni - Punkt zwrotny dla polskiego handlu” odpowiadają na pytania widzów.

Czy spożycie napoju na miejscu w lokalu gastronomicznym - przy założeniu, że klient otrzyma napój w opakowaniu kaucyjnym - wymaga naliczenia kaucji?

Andrzej Gantner, wice...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 14:22
StoryEditor
Trzy mln klientów skorzystało z promocji Orlen Vitay. Rekordowe wyniki wakacyjnej akcji
Miliony klientów skorzystało z wakacyjnej promocji paliwowej Orlen (fot. Shutterstock)

Ponad 3 mln klientów wzięło udział w letniej akcji związanej z paliwami i ładowaniem samochodów elektrycznych. W porównaniu z poprzednim rokiem odnotowano znaczący wzrost wykorzystania kuponów oraz większe zainteresowanie aplikacjami lojalnościowymi. Co sprawiło, że tak wielu kierowców zdecydowało się na udział w tej promocji?

Letnia akcja zgromadziła blisko 3 mln użytkowników, którzy tankowali paliwo w promocyjnych cenach. Klienci wykorzystali o około 20 proc. więcej kuponów w porównaniu z ubiegło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 04:56