07.05.2024 / 18:35
StoryEditor

Lidl wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej. Chodzi o sposób aktywowania kuponów

Lidl wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Zmiany w aplikacji Lidl Plus mają ułatwić jej użytkownikom korzystanie z rabatów. Na razie nie chodzi jednak o polski rynek a o Szwajcarię, gdzie sieć testuje nowe rozwiązanie. Na czym ono dokładnie polega?

Żeby korzystać z rabatów w aplikacji Lidl Plus, niezbędne jest ręczne aktywowanie kuponów na ekranie głównym lub w zakładce "Kupony". Jednak jak informuje "Lebensmittel Zeitung", dzięki wprowadzonym zmianom klienci Lidla nie będą już musieli samodzielnie aktywować kuponów w aplikacji.

"Wirtualna Polska" podaje, że wielu klientów negatywnie oceniało to, że rabaty nie naliczały się automatycznie po zeskanowaniu karty przy kasie. Według serwisu, uciążliwa funkcjonalność aplikacji często prowadziła do pytań podczas płatności w kasie, co utrudniało cały proces.

Lidl odpowiedział na potrzeby klientów

Wydaje się, że Lidl wysłuchał głosu klientów, ponieważ w Szwajcarii aplikacja została już zaktualizowana. Dostępny jest tam nowy dział: "Promocje Lidl Plus". Jednak wcześniejsza kategoria kuponów pozostała nadal dostępna.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy nowa funkcja zostanie wprowadzona w Polsce. Serwis finanse.wp.pl zwrócił się z tym pytaniem do polskiego oddziału Lidla, ale jeszcze nie otrzymał odpowiedzi.

Przypomnijmy, że aplikacja Lidl Plus została wprowadzona w 2019 r. Od tego czasu pobrano ją już ponad 50 mln razy. Lidl Plus działa jak cyfrowa karta klienta i po rejestracji zapewnia dostęp m.in. do broszur reklamowych, rabatów i historii paragonów.

15.05.2024 / 09:39
StoryEditor
W Polsce zostanie wprowadzona minimalna cena na alkohol? Ile będzie kosztowało pół litra wódki? Sprawą zajmuje się Senat
Mazowiecki Związek Stowarzyszeń Abstynenckich chce wprowadzenia w Polsce minimalnych cen na alkohol (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Mazowiecki Związek Stowarzyszeń Abstynenckich chce wprowadzenia w Polsce minimalnych cen na alkohol. Organizacja oczekuje jej na poziomie 2,5 zł za 10 g 100-proc. alkoholu. To oznacza, że cena półlitrowej butelki wódki (40-proc.) zwiększyłaby się z obecnych 20–30 zł do ok. 50 zł, butelki piwa z ok. 3 zł do 6–7 zł – donosi "Dziennik Gazeta Prawna".

Już od dekady organizacje pozarządowe specjalizujące się w przeciwdziałaniu alkoholizmowi starają się o wprowadzenie w Polsce cen minimalnych na alkohol.

Ostatnia petycj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2024 / 17:35
StoryEditor
Mikołaj Ciaś po ponad 20 latach w branży FMCG przechodzi do ubezpieczeń
Mikołaj Ciaś, wiceprezes Link4
Związany wcześniej z Unilever Polska, Carlsberg Polska i Coca-Cola Poland Mikołaj Ciaś został nowym wiceprezesem Link4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym marketing.

Mikołaj Ciaś przez ostatnie cztery lata był współwłaścicielem marki krafowej wódki, a wcześniej, przez prawie dwa lata związany był ze spółką Marie Brizard Wine & Spirits....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2024 16:58