17.04.2020/22:00

Makro wspiera detalistów w rozwoju zakupów na telefon

Sieć hurtowni Makro Cash & Carry Polska S.A. w ramach akcji #bezpiecznezakupy uruchomiła serwis, w którym mogą rejestrować się sklepy, które oferują zakupy telefon. W ten sposób firma chce wspierać lokalne sklepy, które szukają pomysłu na sprzedaż w czasach pandemii koronawirusa.

Firma Makro podkreśla, że ta inicjatywa ma na celu wsparcie lokalnych biznesów i pomoc klientom (detalistom) w wychodzeniu naprzeciw potrzebom ich konsumentów.

W ramach programu wsparcia dla właścicieli małych sklepów Makro przygotowało stronę zakupynatelefon.makro.pl, na której znajduje się lista sklepów – obecnie ok. 20 placówek -  oferujących usługę zakupów na telefon.

„Szeroko promujemy lokalne sklepy, zachęcamy do składania zamówień telefonicznych i ustalania indywidualnie ze sklepami sposobu i czasu odbioru zamówienia” – podkreślają przedstawiciele dystrybutora.

Firma Makro Polska S.A. zarządza w Polsce siecią ok. 30 hurtowni typu Cash & Carry. Rozwija także sieć ponad 2000 sklepów franczyzowych OdiDo.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.