26.04.2017 / 10:34
StoryEditor

Młodzi chętnie chodzą do sklepów stacjonarnych. Ale ze smartfonami w dłoniach - raport

(fot. Pixabay CC0)
Wbrew niektórym dramatycznym stwierdzeniom, konsumenci regularnie odwiedzają sklepy stacjonarne. Także ci młodzi, ale oni najchętniej korzystają przy tym ze smartfonów – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Euclid Analytics w lutym 2017 r.

Badanie dotyczy konsumentów amerykańskich, którzy należą do najczęściej korzystających ze smartfonów, a mają też do dyspozycji jeden z najbardziej rozwiniętych rynków e-commerce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 09:54
StoryEditor
Polacy chcą mocno imprezować w czasie długiego majowego weekendu. Ile wydadzą na alkohol i kiełbasę?
66 proc. Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki chce wydać na art. spożywcze, w tym na alkohol, między 50 a 150 zł (fot. Tomasz Kolmasiak)
66 proc. Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie majówki chce wydać na art. spożywcze, w tym na alkohol, między 50 a 150 zł. Przedział ten głównie wskazują osoby z największych miast, w szczególności zarabiające w okolicach średniej krajowej. 57,7 proc. ankietowanych zamierza zrobić tego typu zakupy w promocjach. W zeszłym roku tak deklarowało 71,4 proc. osób.

Obecnie 13,1 proc. respondentów nastawia się na regularne ceny, a poprzednio dotyczyło to 8,9 proc. Jak mówią eksperci, mniejsze zainteresowanie promocjami może wynikać z większ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 12:29
StoryEditor
Przyszłość e-commerce to rozwój AI oraz nowych technologii. Jak mogą skorzystać z tego mali przedsiębiorcy?
Na rynku e-commerce jest miejsce nawet dla małych sklepów internetowych (Shutterstock)
Postęp technologiczny, oznacza również rosnące znaczenie wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju biznesu. Dzięki AI, małe sklepy mogą zautomatyzować wiele procesów, oszczędzając czas i zasoby – mówi Dariusz Kowalski, dyrektor ds. rozwoju biznesu Grupy Shoper.

Zmiany technologiczne, jakie zaszły w ostatnich latach w obszarze e-commerce nie są zarezerwowane wyłącznie dla największych korporacji, a z nowych rozwiązań mogą korzystać równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 09:58