17.07.2020/00:00

Opakowania jako barometr rynku: jakie nowe trendy zmieniają biznes w trakcie pandemii?

Rozmawiamy z Mondi, producentem opakowań z tektury falistej. Firma ma spojrzenie na rynek z perspektywy głównego dostawcy, dodatkowo posiada wiedzę na temat innych rynków krajowych. Dlaczego opakowania? Stają się one swoistym barometrem rynku. Dzięki nim widać, która branża zyskuje, która traci. Natomiast innowacje w opakowaniach pokazują, jak w przyszłości będzie się ten rynek rozwijał i jakie oczekiwania mają wobec niego klienci. Mondi pracuje z podmiotami, które wygrywają w obecnej sytuacji gospodarczej, warto więc przeczytać, co przedstawiciele firmy mają do powiedzenia. Wiedza ta na pewno pomoże zdobyć przewagę konkurencyjną.   
 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.