16.11.2019/08:32

Produkty Unilevera wracają na półki sklepów sieci Kaufland!

- Kaufland i Unilever przez lata zbudowali dobre relacje partnerskie. Z przykrością przyjęliśmy więc decyzję dostawcy o znacznym podniesieniu cen zakupu produktów dla sieci Kaufland, co musiało spotkać się z brakiem naszej akceptacji. Nowa oferta oparta jest na warunkach, które obok wysokiej jakości i dużego wyboru nie pozwalają zaoferować naszym klientom najlepszych cen, a to jedna z głównych obietnic firmy Kaufland złożonej naszym klientom - tłumaczył Kaufland we wrześniu 2018 r.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Jarek6 18.11.2019

    Do komentatora poniżej .
    To ty pisz po polsku , Tytuł brzmiał ,, Unilever przeprosił się Kauflandem " Gdyby zrobili to wzajemnie to tytuł powinien brzmieć ,,Unilever z Kauflandem przeprosili się " Forma wieloosobowa , a nie jednoosobowa .Co do SJP to podajesz znaczenie słowa , ale używasz go w niewłaściwej formie osobowej . Możesz spytać swojej pani nauczycielki jęz. polskiego to ci to wytłumaczy .

  • Do Jarek6 17.11.2019

    Do Jarek6, czytaj uchem a nie brzuchem. Przeprosić SIĘ (a nie: przeprosić) to według SJP "wybaczyć sobie wzajemnie winy, przeprosić nawzajem jeden drugiego". Dotyczy dwóch stron a nie jednej.

  • Jarek6 17.11.2019

    To nie Unilever przeprosił się z Kauflandem tylko Kaufland przeprosił się z Unileverem . Autor tego tytułu widać nie wie , albo nie rozumie , kto się obraził i przestał zamawiać towar . Chyba , że Kaufland ingerował w tytuł na portalu .

  • klient Kauflandu 16.11.2019

    mam nadzieję, że wprowadzonych alternatyw nie usuną z półek - natrafiłem na lepsze produkty

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.