20.10.2020/10:35

Weganizm już nie wystarczy. Lidl wprowadza na półki produkty „neutralne dla klimatu”

Dyskont Lidl chce zdobywać punkty wśród konsumentów dzięki produktom „neutralnym dla klimatu”. Będą one oznaczone nowym logo „Lidl Climate Offensive”.

Po wegańskim „Next Level Burger” i „Next Level Hack” Lidl chce poszerzyć w swojej ofercie dostępność produktów neutralnych dla klimatu. Jak tłumaczy dyskonter, w przypadku ekologicznych past do smarowania marki własnej „Kania” i wegańskiej marki „Next Level Nuggets”, sprzedawca detaliczny kompensuje wszystkie emisje, które powstają, na przykład, podczas produkcji i transportu wymienionych produktów. Podobnie jeśli chodzi o produkty pod marką Bioland, które i tak mają lepszy bilans CO2 ze względu na ich zrównoważoną produkcję, Lidl zobowiązał się, że zrównoważy nieuniknione emisje związane z przetwarzaniem i logistyką.

Rekompensata środowiskowa ma odbywać się poprzez finansowanie certyfikowanych projektów ochrony klimatu, takich jak np. ponowne zalesianie lasów deszczowych w Boliwii, czy wspieranie projektów Fundacji Bioland dotyczące polepszania jakości i żyzności gleby.

Lidl zapowiedział, że będzie stopniowo oferować będzie coraz więcej produktów bardziej neutralnych dla klimatu
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także