REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

28 czerwca 2018, 14:30

Irina Nowochatko-Kowalczyk

napisz maila › ostatnie artykuły ›

(fot. materiały prasowe)

Franczyzowa sieć burgerowni Bobby Burger zadebiutowała z sezonowym punktem w Kołobrzegu. Firma szacuje, że w tym roku obrót wszystkich lokali działających pod tą marką wyniesie 40 mln zł.

Bobby Burger to jedna z największych polskich sieci burgerowni. Obecnie w całej Polsce działają 34 lokale marki i jeden punkt mobilny (w tym 25 lokali franczyzowych).

– W połowie czerwca otworzyliśmy nasz pierwszy punkt sezonowy, który działa w nowym systemie franczyzowym Bobby Burger Smart Cube. Punkt znajduje się w Kołobrzegu i jak na razie jest to nasza jedyna burgerownia działająca w mobilnym kontenerze. Jest to punkt sezonowy, jednak może działać również po sezonie wakacyjnym. Jeśli chodzi o najbliższe plany rozwoju to już na początku lipca otwieramy kolejny lokal franczyzowy w Zielonej Górze. Do końca wakacji planujemy też otwarcie lokalu w Lublinie. Będzie to nasza pierwsza burgerowania działająca w tym mieście. Analizujemy potencjał kolejnych lokalizacji, zarówno pod kątem otwarcia lokali własnych, jak i franczyzowych – mówi w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Michał Reczyński, business development manager Bobby Burger.

Z przeprowadzonego przez firmę badania dotyczącego preferencji i zwyczajów związanych z wyborem lokali gastronomicznych wynika, że mieszkańcy dużych miast burgerownie postrzegają w kategoriach modnych miejsc, w których chętnie i często umawiają się ze znajomymi i spędzają w nich czas. Średnia wartość rachunku za jedną wizytę w lokalu gastronomicznym to około 43 zł.

W ostatnich latach zauważalny jest intensywny rozwój rynku gastronomicznego w Polsce. Jego wartość w porównaniu do roku 2016 wzrosła o ponad 10,5 pp. i w 2017 roku wyniosła blisko 36 mld zł. Poprawia się także sytuacja finansowa Polaków, co wpływa na zmianę stylu życia. Jedzenie na mieście przestaje być czymś wyjątkowym.

Obrót lokali pod marką Bobby Burger w 2017 roku wyniósł 30 mln zł. Firma szacuje, że w tym roku ta liczba wzrośnie do 40 mln zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony