REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)
Angażowanie znanych osób do promocji marki to praktyka chętnie wykorzystywana przez producentów napojów energetycznych. Zazwyczaj skuteczna. W reklamach pojawiają się polscy celebryci, choć nie tylko.
REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Mike Tyson jest bez wątpienia jednym z najbardziej rozpoznawanych i utytułowanych sportowców na świecie. Jego sukcesy podziwiają kolejne pokolenia fanów. Legenda światowego boksu dziś jest twarzą, należącego do firmy FoodCare, napoju energetycznego Black Energy Drink. Dlaczego Tyson? Chyba nikt tak, jak żelazny Mike, nie kojarzy się z siłą i energią. – Mike Tyson, który na międzynarodową skalę odniósł niezaprzeczalny sukces w sporcie, doskonale wpisuje się w charakter marki, a tym samym odpowiada naszej grupie docelowej, czyli młodym i dynamicznym mieszkańcom dużych miast – komentuje Paulina Włodarska­‑Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare. Producent nawiązał współpracę z Tysonem w kwietniu 2012 roku i jest zadowolony z jej efektów. – Kampania reklamowa spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem ze strony konsumentów, osiągając znakomite wyniki oglądalności. Przy okazji jej premiery Mike Tyson gościł w Polsce i został niezwykle entuzjastycznie przyjęty przez swoich polskich fanów. Obecnie Black Energy Drink jest w ścisłej czołówce najchętniej kupowanych napojów energetycznych. Niezaprzeczalnie, wpływ na ten sukces miał również Tyson – dodaje przedstawicielka producenta.

Rok temu bohaterem reklamy napojów energetycznych Tiger (Maspex Wadowice) był Mamed Khalidov – najlepszy zawodnik MMA w Polsce i jeden z najlepszych na świecie. W tym roku nową twarzą Tygrysa jest... tygrys. Miniaturowy tygrys, bohater kampanii napoju energetycznego Tiger w roku 2013 mówi głosem założyciela wytwórni i jednego z największych autorytetów polskiego środowiska hip­‑hopowego, rapera Sokoła (ZIP Skład, WWO, Sokół i Pono, Sokół i Marysia Starosta). – Seria reklam ukazuje świat młodych ludzi, których życie kręci się wokół beztroskiej zabawy. Tygrys jest z nimi wszędzie tam, gdzie warto być, radzi i komentuje. Razem przeżywają mnóstwo przygód, które stanowią sedno ich szalonej młodości – mówi Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w wadowickim Maspeksie.

Red Bull postawił na różnorodność – jeden napój reklamuje nie jedna lecz szereg znanych postaci. W Polsce zaczęło się od Adama Małysza (obecnie kierowca rajdowy, wcześniej skoczek narciarski), związanego z firmą od 2000 roku. Twarzami kojarzonymi z Red Bullem są również takie postaci, jak wokalistka Monika Brodka, żużlowiec Jarosław Hampel, kierowca rajdowy Michał Kościuszko a także elita Formuły 1 – Mark Webber czy Sebastian Vettel (obaj reprezentujący team Infinity­‑Red Bull Racing).
Trafnego wyboru „patrona” swojego napoju energetycznego Riders dokonała Ustronianka. Przemysław Saleta to zapalony motocyklista oraz autor i bohater tekstów w piśmie „Motomania”, co doskonale nawiązuje do nazwy marki sugerującej, iż produkt przeznaczony jest właśnie dla tej grupy konsumentów. Na dodatek słynny bokser jest znany m.in. z tego, że oddał córce nerkę do przeszczepu. I mimo tego „uszczuplenia” organizmu znokautował Andrzeja Gołotę.



(HUW)


Wiadomości Handlowe, Nr 5 (125) Maj 2013

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony