11.02.2020 / 13:03
StoryEditor

Makro rozwija gamę produktów z logotypem Polskie Skarby Kulinarne

Linia Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze w opakowaniach dostosowanych do potrzeb profesjonalnej kuchni (Fot.materiały prasowe)
Firma Makro Polska poszerza asortyment o nowe produkty marki Makro Chef sygnowane logotypem programu Polskie Skarby Kulinarne, którego celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju.

W ofercie sieci hurtowni pojawiły się wpisujące się w kanon kuchni polskiej: jaja przepiórcze, barszcz biały, kapusta kiszona, ogórki konserwowe, kiełbasa biała parzona oraz jab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2024 06:08