10.12.2019/16:24

Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa: 2020 r. będzie trudny dla branży, ale nie przeszkodzi to nam w rozwoju

Sokołów wprowadził innowacyjne produkty, pierwsze takie na rynku – jak Salami Chips Chrup’us – chrupiące plasterki salami, suszone powietrzem. W asortymencie Sokołowa pojawiły się również nowe parówki Stówki – wytworzone ze 100 proc. mięsa z szynki wieprzowej, bez konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu.
Linia warzywna Z Gruntu Dobre została poszerzona o dania gotowe, a asortyment przekąsek mięsnych wzbogacił się o serię kabanosów Eat’N’Go. We współpracy z Grupą Mlekovita, Sokołów wprowadził trzy wyjątkowe połączenia przekąsek mięsno-serowych: Party Time, Wypasiony Duo Snack oraz Sokoliki Duo Snack.

Obecnie Sokołów prowadzi szeroką kampanię wizerunkową, w której prezentuje, w jaki sposób asortyment firmy odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze wsparciem w innych kanałach komunikacyjnych, jak outdoor, POS, stacje radiowe oraz Internet.

- Inwestycje w ochronę środowiska to jeden z najbardziej istotnych elementów strategii rozwoju naszej firmy – zaznaczył Bogusław Miszczuk. Żaden z zakładów Sokołów S.A. nie wykorzystuje węgla do produkcji energii, co zdecydowanie ogranicza emisję gazów cieplarnianych.

Gazowa elektrociepłownia kondensacyjna w Sokołowie, jest jednym z najbardziej ekologicznych i zaawansowanych technologicznie obiektów energetycznych dla przemysłu spożywczego w Europie. W latach 2018 i 2019 nowa kotłownia pozwoliła na wyprodukowanie ponad 11 960 MWh energii elektrycznej oraz ograniczenie emisji gazów o ponad 36 900 ton.

Stale ulepszana jest infrastruktura, przeprowadzane są termomodernizacje budynków i instalacji energetycznych, odzyskiwane jest ciepło z urządzeń produkcyjnych i systemów chłodniczych. - Staramy się mądrze gospodarować energią elektryczną, ograniczać zużycie papieru, wody, folii i innych materiałów nie biodegradowalnych – podkreślał prezes Sokołowa. - Od 4 lat prowadzimy cykliczne spotkania z dziennikarzami i influencerami, w trakcie których poruszamy ważne społecznie tematy, jak Zero Waste, mające na celu przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz edukację w zakresie zdrowego odżywiania.

Prezes Bogusław Miszczuk przewiduje, iż w nadchodzącym roku utrzyma się trudna koniunktura w branży, ale uważa, że nie przeszkodzi to w dalszym rozwoju. - Jestem przekonany, iż uda nam się efektywnie sprostać tym wyzwaniom oraz utrzymać dobrą kondycję i satysfakcjonujące wyniki grupy – podkreśla Bogusław Miszczuk. – Profesjonalizm i zaangażowanie naszych pracowników są filarem, na którym opieramy umacnianie pozycji rynkowej i konsekwentne wdrażanie założonej strategii. Inwestycje realizowane w zakładach pozwolą nam w dalszym ciągu zwiększać moce produkcyjne. Nadal będziemy intensywnie pracować nad wprowadzaniem innowacyjnych produktów, zgodnych z trendami rynkowymi i oczekiwaniami konsumentów.
 

V Kongres Mięsny 2020 coraz bliżej!

O rynku mięsa i wędlin, a także o wyzwaniach dla branży będziemy dyskutować w gronie ekspertów 27 lutego

2020 roku w Sofitel Victoria w Warszawie

Kliknij i zarejestruj się już dziś!

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.