04.10.2018/12:19

ETi weszło na rynek słodyczy i przekąsek szybko i z przytupem, bo to trudna kategoria

Liczycie się z trendem prozdrowotnym?

W tureckim portfolio jest wiele prozdrowotnych słodyczy i przekąsek, ale nie można robić wszystkiego naraz. Poza tym, choć w tym segmencie działa coraz więcej firm, nadal jest to nisza. Konsumenci sięgają po takie produkty, ale regularnie kupują słodycze, które są smaczne i dostarczają im przyjemności. To kategoria oparta na emocjach.

Czy zawirowania wokół kursu liry tureckiej mogą przystopować rozwój ETi na polskim rynku?

Turcja jest krajem, w którym często dochodzi do dużych wahań kursu waluty. Tamtejszy biznes wie, jak sobie z tym radzić.
 

Aleksandra Chrzanowska będzie jednym z panelistów debaty "Między zdrowiem a przyjemnością. Fundamentalne zmiany w trendach na rynku słodyczy i przekąsek" towarzyszącej Kongresowi Słodycze i Przekąski, który odbędzie się już 15 listopada w stołecznym Hotelu Renaissance.

Dowiedz się więcej na temat tego najważniejszego spotkania branży!

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Pablo1 08.10.2018

    No osobiście nie widziałem żadnego produktu w rynku tradycyjnym, w żadnym sklepie, widziałem katalogi w hurtowniach i podhurtach gdzie firma się odbiła... Auchan - chyba herbatniki na czołówce promocyjnej i to wszystko... ( tania półka...) Reklama ( pufa i batonów) skierowana do konsumenta - niepotrzebnie wydane pieniądze bo na półce brak produktu i brak dystrybucji... Ciekawy jestem czy ktoś robił jakieś badania konsumenckie/ produktowe przed wprowadzeniem w PL, jak są odbierane produkty i czy jest na nie "zapotrzebowanie" ? Rynek słodyczy rośnie w PL kilka procent rocznie, żeby wejść z "przytupem" i stać się czołowym graczem trzeba odebrać trochę tortu któremuś z liderów lub …."akwizycja"... Póki co przytupu i produktu w rynku nie widać.... nie widać pomysłu i działań na odebranie liderom ….widać tylko "włożone pieniądze"... Zresztą czy tacy liderzy jak Ferrero, Storck, Mars, Nestle, Colian, Wedel, Mondelez i inni oddadzą udziały... wątpię.. przeciwnie, chcą rosnąć.

  • Pedro 05.10.2018

    Szybko i z przytupem to ich rynek już weryfikuje, niekoniecznie w sposób jaki by sobie życzyli.

  • Olek 04.10.2018

    Sprzedaż śladowa, dystrybucja słaba, odsprzedaż prawie zero co widać w Nielsen. Zespół Fachowców :) kolejne kłamstwo.

  • fiona 04.10.2018

    Jasta Sweet - też Turcja, postawiła na Eurocash. Spytajcie jakie były tego skutki.

  • Amman 04.10.2018

    Haha...no niezbyt to się zgadza z rzeczywistością. Eti na rynek wchodzi (a nie weszło) z wielką rezerwą. Pokazanie reklamy w tv to nie wszystko. Swoją sprzedaż opierając głównie na Eurocash bardzo ryzykują głównie tym, że nie ma ich w najlepiej rotujących sklepach i największych sieciach tradycyjnych. Nie bardzo też rozumiem, jak współpracują z Carrefourem, bo w żadnym sklepie żadnego formatu nie widziałem ich produktów. A przytup i jakieś porządne trzęsienie zeimi by się przydało, bo niby rynek słodyczy się rozwija...ale jakoś to taki taniec węgorza.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.