03.01.2017/14:00

K. Kazior, Frisco.pl: Biedronka i Lidl muszą szukać innych sposobów wzrostu

- Biedronka czy Lidl nie będą w nieskończoność otwierać kolejnych sklepów, muszą więc szukać innych sposobów osiągnięcia wzrostu. (...) Dla dyskontów bardziej racjonalne będzie powielanie już sprawdzonego modelu w nowych obszarach, aniżeli budowanie od zera nowego biznesu – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • heheheheheh 08.02.2017

    Daliście im władzę w Polsce i jeszcze będziecie im szukać hehehehehehehehhe cała Polska banda matołów. Oni mają szukać ale to wy im znajdziecie. A Polaczki do UK wypieprzają za chlebem dalej.

  • Karol 04.01.2017

    Wydaje się że przy skali doświadczenia Biedronki to łatwiej tej sieci będzie wejść w e-commerce niż frisco.pl osiągnąć 1/100 skali Biedronki. Biedronka wystarczy, że zrezygnuje w kanale e-commerce z dostaw świeżych towarów (na początek?), a i tak uzyska taki poziom powtarzalnego koszyka, że powinno jej się opłacać posiadać własną logistykę przy każdym ze sklepów - kwestia przesunięcia pracowników z bezpośredniej obsługi w sklepie do dystrybucji towarów. A klient zadowolony z dostarczenia najczęściej ciężkich, gabarytowych produktów pojawi się w sklepie po towary świeże. Biedronka przy swojej pozycji konkurencyjnej jeśli chodzi o negocjacje cenowe będzie np. takim ruchem w stanie zwiększać pulę klientów - np. tych nadal postrzegających Biedronkę jako dyskont z towarami na paletach w sklepie.

    Niezależnie oczywiście cała Polska (nie tylko Warszawa ;-) trzyma kciuki za frisco.pl i MCI (szkoda że już w ograniczonym składzie osobowym ;-(

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.