03.01.2017/14:00

K. Kazior, Frisco.pl: Biedronka i Lidl muszą szukać innych sposobów wzrostu

- Biedronka czy Lidl nie będą w nieskończoność otwierać kolejnych sklepów, muszą więc szukać innych sposobów osiągnięcia wzrostu. (...) Dla dyskontów bardziej racjonalne będzie powielanie już sprawdzonego modelu w nowych obszarach, aniżeli budowanie od zera nowego biznesu – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • heheheheheh 08.02.2017

    Daliście im władzę w Polsce i jeszcze będziecie im szukać hehehehehehehehhe cała Polska banda matołów. Oni mają szukać ale to wy im znajdziecie. A Polaczki do UK wypieprzają za chlebem dalej.

  • Karol 04.01.2017

    Wydaje się że przy skali doświadczenia Biedronki to łatwiej tej sieci będzie wejść w e-commerce niż frisco.pl osiągnąć 1/100 skali Biedronki. Biedronka wystarczy, że zrezygnuje w kanale e-commerce z dostaw świeżych towarów (na początek?), a i tak uzyska taki poziom powtarzalnego koszyka, że powinno jej się opłacać posiadać własną logistykę przy każdym ze sklepów - kwestia przesunięcia pracowników z bezpośredniej obsługi w sklepie do dystrybucji towarów. A klient zadowolony z dostarczenia najczęściej ciężkich, gabarytowych produktów pojawi się w sklepie po towary świeże. Biedronka przy swojej pozycji konkurencyjnej jeśli chodzi o negocjacje cenowe będzie np. takim ruchem w stanie zwiększać pulę klientów - np. tych nadal postrzegających Biedronkę jako dyskont z towarami na paletach w sklepie.

    Niezależnie oczywiście cała Polska (nie tylko Warszawa ;-) trzyma kciuki za frisco.pl i MCI (szkoda że już w ograniczonym składzie osobowym ;-(

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.