05.01.2017/11:40

Lidl Polska: Naszą strategią jest i będzie przez wiele lat „świeżość, zdrowie, naturalność”.

Na temat strategii produktowej Lidl Polska w obszarze produktów lokalnych, świeżych i convenience - mówią portalowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska i Robert Nagłowski, kierownik Działu Owoce i Warzywa, Lidl Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.