21.04.2020 / 15:22
StoryEditor

Nowa normalność oznacza nowe podejście do strategii asortymentowej i promocyjnej w handlu

(materiały własne)
Tomasz Stec, partner Simon-Kucher & Partners wskazuje, że rozważania na temat konsekwencji obecnego kryzysu w handlu warto zacząć od uzmysłowienia sobie z jakiego typu kryzysem mamy do czynienia. - Został on wywołany przez czynniki, które leżą przede wszystkim po stronie popytu, konsumenta i jego zachowań zakupowych. Wzrost kosztów prowadzenia działalności jest tylko tego konsekwencją. To, co obserwujemy w Polsce do tej pory, wynika z początkowych etapów rozwoju epidemii - to wstrząs spowodowany przez paniczne zakupy a potem spadek popytu w wyniku lockdown’u – wyjaśnia ekspert.

Zdaniem Tomasza Steca to, w jaki sposób pandemia i kryzys nią wywołany wpłyną na sieci detaliczne i producentów zależy w dużej mierze od tego jak długo ten kryzys będzie trwał. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2024 / 18:03
StoryEditor
Zmiany kadrowe u właściciela Castoramy. Prezes spółki Kingfisher przekazuje stery
Setny sklep sieci Castorama w Polsce (Castorama)
Spółka Kingfisher, która jest właścicielem sieci marketów budowlanych Castorama ogłosiła, że po siedmiu latach pełnienia funkcji prezesa zarządu, Andrew Cosslett zdecydował się nie ubiegać o reelekcję. Jego następczynią zostanie Claudia Arney.

Andrew Cosslett, prezes spółki Kingfisher ustąpi ze stanowiska po zakończeniu WZA Spółki w dniu 20 czerwca 2024 roku. Zastąpi go Claudia Arney, która od listopada 2018 roku pełn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 14:59
StoryEditor
Netto chce być mocniej obecne na Mazurach. Nowy sklep sieci w tym regionie ruszy jeszcze przed sezonem urlopowym
w czerwcu Netto otworzy kolejną placówkę w województwie warmińsko-mazurskim. Będzie ona zlokalizowana w Rynie (fot. materiały prasowe)
W czerwcu Netto otworzy kolejny sklep. Będzie on zlokalizowany w miejscowości Ryn, znajdującej się w województwie warmińsko-mazurskim, gdzie duńska sieć nie jest jak na razie mocno reprezentowana. Kogo Netto będzie miało w tej miejscowości za konkurenta?

Budowa sklepu Netto w Rynie na Mazurach już trwa – o czym w swoim wpisie na portalu LinkedIn poinformował Krzysztof Gryczko, project manager w Netto Polska. Przedstawiciel s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 13:36