05.02.2016/13:10

Przychody Lidla wzrosną do poziomu 100 mld euro

Do 2020 roku sieć dyskontowych supermarketów Lidl chce zwiększyć przychody ze sprzedaży o 25 proc. – do poziomu 100 mld euro.

W wypowiedzi dla niemieckiego magazynu „Manager Magazin” Klaus Gehring, szef grupy Schwarz, do której należą dyskonty pod marką Lidla i hipermarkety Kaufland, zwrócił uwagę na to, że dynamiczna ekspansja sieci jest koniecznością. Chodzi tutaj o silną ekspansję dyskontów na dotychczasowych rynkach, ale także poszerzenie działalności o nowe kraje i w końcu gruntowne przekształcenie Kauflandu. (ZAT)

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.