02.03.2020/12:15

Przyszłość nie czeka w kolejce

CLEVE® jest promowane hasłem „FUTURE DOESN’T WAIT IN LINE” (ang. Przyszłość nie czeka w kolejce). Dobrze oddaje ono to, co dzięki temu urządzeniu zyskują klienci sieci handlowych. To przede wszystkim szybki i sprawny proces zakupowy. Nie ma konieczności czekania w kolejce, a płatności można dokonać w dowolnym momencie praktycznie w każdym miejscu sklepu. Do tego dochodzi brak konieczności kilkukrotnego przekładania produktów z półki do wózka, z wózka na taśmę i z taśmy do torby. Dzięki integracji wózka z aplikacją możliwe jest też oferowanie klientowi ściśle wyselekcjonowanych produktów i promocji, co powoduje, że konsument czuje się bardziej usatysfakcjonowany wizytą w sklepie.

Gotowe do pracy

Urządzenie jest już gotowe do użycia i niebawem rozpoczną się jego testy w jednej z sieci handlowych. Co ważne, MAGO przekonuje, że nie jest to projekt zamknięty. Można go modyfikować w zależności od potrzeb konkretnych sieci i odwiedzających ich klientów. Prezentowana w Dusseldorfie wersja zawiera akumulator pozwalający mu na ciągłą pracę przez 17 godzin. W zupełności wystarcza to na całodniowy czas pracy sklepu. Na EuroShopie, największych targach technologii i wyposażenia placówek handlowych na świecie, mobilna kasa samoobsługowa została przyjęta z dużym zainteresowaniem. To oznacza, że producent dobrze przewidział trendy i zaoferował coś, co w krótkim czasie może okazać się prawdziwym rynkowym „gamechangerem”. Zainteresowanie produktem świadczy o tym, że być może już niebawem urządzenie będzie wykorzystywane w wielu sklepach.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • al fons 03.03.2020

    Brawo

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.