24.10.2016/22:04

Sprzedaż Tesco napędzają innowacyjne marki własne i świeża żywność

Jamie Walker, dyrektor ds. produktu w Tesco Europa Centralna podkreśla w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że brytyjski operator chce mocno rozwijać w sklepach, w regionie ofertę produktów świeżych, a także marki własnej Finest i Free From. Dodaje, że właśnie te obszary produktowe – jego zdaniem - pozostaną w najbliższym czasie na linii wznoszącej trendów konsumenckich w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.