17.05.2017/14:51

Stokrotka ma nową strategię komunikacyjno-wizerunkową. Sieć stawia na "świeżość"

Sieć sklepów Stokrotka w maju rozpoczyna wdrożenie nowej linii strategii komunikacji wizerunkowej. Hasło „Świeżość na uwadze mamy” zapoczątkuje nowy etap rozwoju marki Stokrotka.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.