REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)

Inpost podpisał bezpośrednią umowę na obsługę dostaw i zamówień z Aliexpress, globalną platformą z Grupy Alibaba. Tym samym stał się dla Aliexpress strategicznym partnerem w Polsce. Od 21 listopada 2019 roku klienci platformy mogą odebrać przesyłki z Chin w Paczkomatach Inpost w całej Polsce.

REKLAMA
Rafał Brzoska, prezes Inpost.

Rafał Brzoska, prezes Inpost. (Inpost)

Taka opcja dostawy jest dostępna bezpośrednio na stronach Aliexpress podczas dokonywania zakupu, tak jak w polskich sklepach internetowych. Ponadto, jeśli wartość zakupu przekracza 5 USD, to przesyłka towaru za pośrednictwem Inpost jest za darmo. Według danych Gemius z oferty światowego giganta branży e-commerce skorzystał już co ósmy polski internauta – jest on w samej czołówce najczęściej wybieranych platform zakupowych w Polsce.

- Obserwujemy bardzo dynamiczny wzrost polskiego rynku e-commerce – a jednym z naszych kluczowych priorytetów jest poprawa logistyki dla polskich klientów. Inpost dzięki rosnącej sieci i infrastrukturze logistycznej jest naturalnym strategicznym partnerem dla Aliexpress – powiedział Gary Topp, Senior Operation Manager w Aliexpress.

- Nasze usługi idealnie odpowiadają na potrzeby użytkowników Aliexpress – strategiczne partnerstwo z gigantem światowego rynku e-commerce to dla nas wielki sukces. Przewidujemy znaczne zwiększenie wolumenu obsługiwanych przez nas przesyłek, który i tak rośnie ponad dwukrotnie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Jesteśmy na to przygotowani – wciąż rozwijamy sieć Paczkomatów, która liczy obecnie ponad 5000 urządzeń w całej Polsce. Współpraca obu firm gwarantuje bezpieczną realizację dostawy bezpośrednio z Chin do wybranego miejsca w Polsce – co z całą pewnością zachęci nowych klientów do zakupów w Aliexpres – mówi Rafał Brzoska, prezes Inpost.

I dodaje: - Aż 52 proc. kupujących w Internecie deklaruje Paczkomaty jako najczęściej wybieraną formę dostawy towaru, a aż 61 proc. kupujących stwierdza, że możliwość odbioru w maszynach firmy Inpost w wachlarzu opcji dostaw e-sklepów najbardziej zachęca ich do zakupów przez Internet”

Inpost udostępnił także nowatorskie rozwiązanie pozwalające na zarządzanie Paczkomatem i swoją skrytką z poziomu aplikacji. Od teraz przy jednym Paczkomacie przesyłki będzie mogło odbierać wiele osób na raz. Strategia Go Mobile! to kolejny krok w reorientacji branży logistycznej w kierunku mobilności. Inpost umożliwi też niedługo nadawanie przesyłek za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie.

InPost wprowadził też usługę logistyczną Inpost Fullfilment, dedykowaną klientom biznesowym. Firma udostępnia infrastrukturę oraz know-how i wspiera klientów na każdym etapie procesów magazynowych. Inpost jako partner logistyczny oferuje najwyższą jakość usług i automatyzację całego procesu logistycznego w oparciu o własne doświadczenie. Dzięki usłudze Inpost Fulfillment przedsiębiorcy e-commerce mogą się skupić na rozwoju własnego biznesu i nie martwić się o kwestie związane z zapleczem magazynowym, pakowaniem towaru i wysyłką.

Aliexpress działa od 2010 roku i jest globalną platformą zakupową, która pozwala konsumentom z całego świata kupować produkty bezpośrednio od producentów i dystrybutorów, głównie z Chin. Platforma jest dedykowana dla sprzedawców z całego świata w celu rozwoju zasięgu lokalnie i globalnie. Aliexpress jest dostępne w wielu językach, m.in. angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, francuskim i polskim.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Aleks 4 4 dni temu

    Ciekawa inicjatywa InPostu. Jestem pewien, że będzie miała mnóstwo zwolenników. Ja akurat fanem AliExpress nie jestem, ale nadal uważam to za świetny krok. Brawo InPost.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~filippe 3 7 dni temu

    przynajmniej jest większa szansa, że przesyłki z aliexpress przestaną ginąć kiedy tylko trafią do sortowni poczty.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Katarynka 2 9 dni temuocena: 100% 

    O jezu, wybawienie normalnie :) Super sprawa, dla mnie, jako nałogowej aliexpresowiczki. Inpost jeszcze nigdy mnie nie zawiódł, więc mam dobre przeczucia

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Magelio 1 12 dni temu

    No i czad. Dobry ruch, Inpost :D

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony