Tylko 16 proc. prób wdrożenia generatywnej sztucznej inteligencji w łańcuchach zaopatrzenia kończy się zgodnie z pierwotnym scenariuszem. Reszta programów jest albo redefiniowana, albo opóźniona. Także poziom udanych implementacji w przedsiębiorstwach jest niewielki i wynosi zaledwie 7 proc. Z dostępnych danych i opinii wyłania się raczej obraz firm, które podejmują się adaptacji będąc nieprzygotowanymi technicznie i merytorycznie. Wiara w potencjał inteligentnych algorytmów jest jednak bardzo silna, a większość organizacji chciałaby takich rozwiązań we własnych operacjach logistycznych.
Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]
Właściciel dyskontów Netto ogłasza nową strategię! W planach mocna rozbudowa sieci sklepów w Polsce
InPost uruchamia największy hub logistyczny w Polsce. Rafał Brzoska, CEO InPost: Tempo rozwoju przerosło nasze najśmielsze oczekiwania
Zakaz handlu w niedziele. Nowe badanie opinii Polaków wskazówką dla rządu Donalda Tuska
Zakaz handlu w niedziele. Związkowa Alternatywa: czas na rezygnację z obecnych przepisów!