REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020
Frisco poszerzyło ofertę o kosmetyki Kontigo

Frisco poszerzyło ofertę o kosmetyki Kontigo (fot. Frisco.pl)

Strona 2 z 2
REKLAMA

I dodaje: - Myślę, że dzisiaj nie ma usług tylko offline lub online. Tak jak nie ma już klientów, którzy poruszaliby się jedynie w jednym z tych ekosystemów. Wszystko się przenika, ponieważ konsument się zmienił i musimy stale odpowiadać na jego potrzeby. Jeżeli klient chce spędzić popołudnie przechadzając się między alejkami w sklepie, powinniśmy mu to umożliwić. Jeżeli zaś chce lepiej utylizować ten czas, dajemy mu ku temu najlepsze narzędzia. Jest to bardzo nowoczesne podejście do klienta, ale tylko w ten sposób możemy odnieść sukces - podkreśla Jacek Palec.

Czytaj także:
Alkohol wrócił na Frisco.pl. Sprzedaje go... nowa spółka FR24 [TYLKO U NAS]

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony