10.04.2024 / 10:03
StoryEditor

Carrefour wprowadza koszyk niespodziankę. Produkty RTV AGD, meble, zabawki warte 1500 zł kupisz za 150 zł, ale jest ryzyko! Jakie?

Koszyk niespodzianka we francuskim sklepie Intermarche
Carrefour uruchamia akcję koszyków niespodzianek. Już w najbliższy piątek 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami z kategorii non-food o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych. Przed zakupem klienci nie będą mogli jednak poznać ich zawartości, ponieważ będą one szczelnie zafoliowane.

Już w najbliższy piątek (12.04) klienci 20 wybranych hipermarketów Carrefour będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnej promocji. Wszystko za sprawą trendu, który sieć przeniosła z Francji do Polski, a o czym portal wiadomoscihandlowe.pl pisał już kilka tygodni temu. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których Carrefour umieści różne produkty z kategorii non-food, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby potencjalnie zainteresowani klienci nie mogli zobaczyć co się w nich znajduje.

Co można znaleźć w koszykach niespodziankach w Carrefourze?

Wartość towarów w koszykach niespodziankach będzie się wahać od 600 do nawet ponad 1500 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 złotych. To jedna z pierwszych tego typu akcji w Polsce, która rozpocznie się już w najbliższy piątek od godziny 12:00 i potrwa aż do wyczerpania wózków. Sieć planuje cykliczne organizowanie tego typu akcji w swoich sklepach, rozszerzając asortyment o kolejne kategorie produktowe.

- Carrefour od lat słynie z ciekawych i niestandardowych akcji marketingowych oraz bardzo głębokich promocji. Przeniesienie akcji koszyków niespodzianek z Francji do Polski to kolejny przykład takich działań. Każdy z 20 sklepów biorących udział w naszej akcji indywidualnie dobiera produkty do koszyków i w każdym z nich będą się one różniły - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

I dodaje: - Już teraz mogę zdradzić, że znajdą się w nich m.in. sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki, sprzęt sportowy i wiele wiele innych. Mamy przygotowane koszyki, których wartość wynosi nawet grubo ponad 1500 złotych, ale nie mniej niż 600 złotych, a każdy z nich zaoferujemy klientom za 150 złotych. Takie zakupy to czysty zysk, ale to jeszcze nie koniec naszej akcji, bo już za chwilę uruchomimy kolejne wariacje koszyków niespodzianek

W których sklepach Carrefour można znaleźć koszyki niespodzianki?

Koszyki dostępne w 20 hipermarketach Carrefour w całej Polsce, w tym m.in. zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku. Tam klienci będą mogli je kupić od piątku 12 kwietnia od godziny 12:00.

W każdym ze sklepów sieci stanie 10 tajemniczych wózków, na których przyklejona będzie informacja o cenie nominalnej produktów.

Pełna lista sklepów wraz z regulaminem akcji dostępna jest na stronie sieci Carrefour.

Ile sklepów ma Carrefour w Polsce?

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci 40 stacji paliw.

Grupa Carrefour zarządza siecią ponad 14 000 sklepów w 40 krajach i jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro.

Grupa zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób.

 

21.04.2024 / 00:59
StoryEditor
Właściciel Biedronki i Lidl na liście kanadyjskiego rządu. Władze chcą ściągnąć do siebie sieć dyskontową, która zwiększy konkurencję na rynku
Biedronka informuje na plakatach, że jest tańsza niż Lidl od 2002 roku (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Kanadyjski rząd poszukuje zagranicznej sieci spożywczej, która wchodząc na kanadyjski rynek zwiększy konkurencję i zapewni tamtejszym klientom większy wybór. Jedną z firm, która pojawiła się na rządowej liście jest Grupa Jeronimo Martins, do której należą sieci Biedronka, Pingo Doce i Ara.

Obecnie na kanadyjskim rynku dominują trzy sieci spożywcze Loblaw, Sobeys i Metro (nie mylić z niemieckim Metro AG, do którego należy sieć Makro). Według dziennika "Wall Street ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 11:18
StoryEditor
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl omawia założenia strategii grupy w zakresie transformacji cyfrowej poszczególnych segmentów biznesu.

Pracę w Grupie Eurocash rozpoczął Pan w październiku. Odpowiada Pan za zarządzanie obszarem IT i transformację cyfrową Grupy. Gdy Pan zaczynał, proces zmian trwał już od dłuższe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 11:43