10.04.2024 / 19:08
StoryEditor

Karty lojalnościowe Lidla i Biedronki zeskanowało w Delikatesach Centrum wielu klientów

Delikatesy Centrum akceptują karty lojalnościowe Biedronki i Lidla (youtube.com/@DelikatesyCentrum)
Pierwszy dzień obowiązywania nowej promocji zaplanowanej przez Delikatesy Centrum był dla sieci handlowej na tyle satysfakcjonujący, że postanowiła podzielić się jej wynikiem. Tylko 8 kwietnia br., kiedy sieć zaczęła akceptować karty lojalnościowe Lidla i Biedronki, z promocji skorzystało ponad 100 tys. klientów.

Delikatesy Centrum chcą przyciągnąć do siebie klientów dwóch największych sieci dyskontów. Ze specjalnych promocji w sieci mogą skorzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:51
StoryEditor
Potężna strata Barbory w ostatnim pełnym roku działalności w Polsce
Kurier sklepu Barbora.pl (fot. mat. prasowe)
Barbora w 2023 roku, czyli ostatnim pełnym roku, w którym sklep dostarczał zakupy spożywcze dla polskich klientów, odnotowała ogromną stratę finansową. Wyniosła ona aż 60,7 mln zł przy przychodach równych 115,7 mln zł.

Internetowy sklep z żywnością Barbora tylko nieznacznie poprawił swoją sprzedaż w Polsce w 2023 roku. Przychody wzrosły z 95,5 mln zł w 2022 roku do 115,7 mln zł w ub. roku, czy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:11
StoryEditor
Lidl i Kaufland mają własnego operatora systemu kaucyjnego. Ministerstwo Klimatu wydało zezwolenie
Na zdj. butelkomat w sklepie sieci Lidl (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Spółka OK Operator Kaucyjny otrzymała od Ministerstwa Klimatu i Środowiska zezwolenie na prowadzenie działalności i obsługę systemu kaucyjnego w Polsce. Akcjonariuszami spółki są Kaufland Polska i Lidl Polska, a wspiera je firma PreZero Polska, która jest zajmuje się gospodarką odpadami i usługami w zakresie ochrony środowiska.

17 lipca br. spółka OK Operator Kaucyjny, której akcjonariuszami są Kaufland Polska oraz Lidl Polska otrzymała od Ministerstwa Klimatu i Środowiska zezwolenie na prowadzenie dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 01:47