REKLAMAJACOBS - Nowość - Baner Główny (Kwiecień 2018)
Kongres Słodycze 2016

Kongres Słodycze 2016 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 13 z 13
REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach

9:28. - Polacy najchętniej kupują słodycze w tzw. małym formacie, czyli w placówkach spożywczych o powierzchni poniżej 300 mkw.. Do tego kanału zaliczają się jeszcze m.in. stacje benzynowe, sklepy drogeryjne itd. Polacy w tym kanale wydają blisko 2 z każdych 5 zł przeznaczanych na słodycze. Dla porównania, w dyskontach to 1,5 z każdych 5 zł. - Udział marek własnych w rynku słodyczy maleje, ten spadek wynosi około 2 proc. w skali roku - mówi przedstawiciel Nielsena.

9:18. - Batony muesli, stanowiące obecnie tylko 1 proc. kategorii słodyczy, bardzo dynamicznie rosną i są najbardziej perspektywicznym segmentem, co ma związek z trendem prozdrowotnym - mówi Konrad Mazur. Jak dodaje ekspert, rynek słodyczy jest sezonowy, a sprzedaż szczególnie rośnie w grudniu. - Listopad i grudzień odpowiadają za jedną piątą rocznej sprzedaży - mówi przedstawiciel Nielsena.

9:12. Pierwszą prezentację wygłasza Konrad Mazur, senior client consultant z firmy Nielsen. Opowiada on o kondycji krajowego rynku słodyczy i przekąsek. Rynek samych słodyczy jest warty 10 mld zł rocznie, czyli odpowiada za blisko jedną dziesiątą całego rynku FMCG, co plasuje słodycze w samej czołówce najpopularniejszych kategorii, między piwem a wódką. - Co trzecia złotówka wydawana na słodycze wydawana jest w kanale dyskontów - podkreśla Konrad Mazur.

9:05. Inauguracja Kongresu już za nami. Gości przywitali ze sceny: Iwona Szwan oraz Grzegorz Szafraniec, czyli prezes i wiceprezes Wydawnictwa Gospodarczego, organizatora dzisiejszego wydarzenia.

8:30. Do oficjalnego rozpoczęcia Kongresu zostało już tylko pół godziny. Wszystko jest już dopięte na ostatni guzik.

6:00. Kongres Słodycze Sweets&Snacks 2016 rozpocznie się już o godz. 9.00. W trakcie jedynego takiego spotkania w Polsce ponad dwudziestu ekspertów reprezentujących sektor produkcyjny, wiodące sieci handlowe, agencje badawcze oraz firmy doradcze dyskutować będzie o szansach, wyzwaniach i potrzebach branży słodyczy i przekąsek. Wspólnie poszukamy odpowiedzi na wiele nurtujących całą branżę pytań, dotyczących m.in. sytuacji na rynku surowców, zmieniających się stylów życia konsumentów, konsolidacji rynku, rozwoju eksportu, oraz wyzwań związanych ze zmianami prawnymi.

Z pełnym programem Kongresu zapoznać można się na stronie internetowej: www.kongresslodycze.pl.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 26

  • 24
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (5)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Cebula 5 ponad rok temuocena: 100% 

    Było bardzo fajnie!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Trawa 4 ponad rok temuocena: 100% 

    Zdecydowanie najlepszy kongres branży który odwiedziłem.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~słodki 3 ponad rok temuocena: 100% 

    Ale łakocie tam są!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~łasuch72 2 ponad rok temuocena: 100% 

    Gratulacje dla organizatorów! Garnitur gości pierwsza klasa i wszystko on-line.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ludź 1 ponad rok temuocena: 100% 

    kupa ludzi

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"