REKLAMAHELIO - NATURA - BANER GŁÓWNY (17-23.02.2020)
Największym powodzeniem cieszą się od lat te same elementy mięsa wieprzowego: schab, karkówka i szynka – mówi Anna Czyżewska, specjalista ds. marketingu ZM Górzyca.
REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03
Sklep ZM Górzyca (fot. mat.pras.)

Sklep ZM Górzyca (fot. mat.pras.)

Przede wszystkim rośnie sprzedaż schabu z kością i karkówki z kością. – Spowodowane jest to coraz lepszą obsługą serwisową. Obecnie niemal każdy sklep wyposażony jest w piłę bądź tasak, co umożliwia porcjowanie gotowych kotletów z kością już przy ich zakupie. Dzięki temu klient może uniknąć dodatkowej pracy w domu – tłumaczy Anna Czyżewska.

– Coraz modniejsze jest sięganie po produkty naturalne i nieprzetworzone. Swój udział w kształtowaniu tej mody mają popularne programy kulinarne, w których przygotowywane są proste, ale wykwintne dania domowe z użyciem mięsa – dodaje.

Powrót do prostoty ma również przełożenie na rynek wędlin. – Konsumenci zaczynają wybierać produkty przygotowane w tradycyjnej technologii oraz wyroby parzone – podkreśla przedstawicielka ZM Górzyca.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMABCC - Half Page
do góry strony