30.11.2016/09:15

Dyskonty szukając nowych strategii będą rozwijały nowe koncepty

Dyskonty takie jak Biedronka, Lidl, Netto, czy Aldi nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Rynek dyskontów wchodzi na coraz szybszą ścieżkę zmian i testowania nowych rozwiązań. Zdaniem niemieckiego eksperta, Viktora Riemera, wzrost dyskontów będzie zwalniał. Granica nasycenia nimi rynku jest już bliska. Jednak, według Marii Andrzeja Falińskiego z POHiD-u, można ją poszerzyć. Jak twierdzi, sieci dyskontowe ewoluują, podnosząc pozycjonowanie swojej oferty. Ale wciąż zachowują własną tożsamość.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • aga 01.12.2016

    Większość naszego społeczeństwa jest biedna a w sieciach jest tanio. Zdecydowanie taniej niż w osiedlowych sklepikach. Przy małych dochodach różnica w codziennych rachunkach nawet o kilka złotych to duża różnica. Dlatego nie ma znaczenia jaki jest właściciel sklepu tylko ile kosztują zakupy. Ot i cała filozofia.

  • won 30.11.2016

    Popatrzcie tylko na to zdjęcie ?? Mówi wszystko !! dziadek nawet na rowerze obładowany i tak jest cały czas oddaliście władze faszystom którzy nas masakrowali !!!!! Może tak wpuszczą nas do siebie co ?? jak myślicie ??

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.