Galeria Młociny uruchomiłą sklep internetowy. Operator sprzedaje w sieci poprzez streaming live
Warszawskie centrum handlowe we współpracy z najemcami rozpoczyna sprzedaż internetową. Zainteresowani otrzymają możliwość zakupienia produktów bez wychodzenia z domu poprzez streamingi live, które odbywać się będą na Facebooku Galerii Młociny.
Galeria postanowiła zrealizować cykl streamingów live, które pozwolą na wsparcie biznesu najemców za pomocą transmisji sprzedażowych. – Podczas pandemii dotychczasowy model zakupowy został obrócony do góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet p oczasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając sięjuż jedynie na jego wirtualnej formie – mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.
- Wciąż jednak pozostaje spora część społeczeństwa, która z nostalgią wyczekiwała błądzenia między półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie lubi. Zamiast skupiać się jedynie na sile wirtualnej, powinniśmy wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej – mówi Paulina Dźwilewska.
Streamingi live na profilu Galerii Młociny na Facebooku docelowo odbywać się będą cztery razy w miesiącu, a na wspólne zakupy w sklepach Galerii Młociny zaprosi znany stylista – Michał Karbowski – który zaprezentuje produkty na sprzedaż, służąc również poradą w kwestii modowych trendów.
– Przedłużone restrykcje zablokowały nasze stacjonarne działania. Kwestią czasu było stworzenie rozwiązania, które wspomoże naszych najemców. Co prawda naterenie galerii działają zgodnie z prawem sklepy spożywcze, apteki, punkty gastronomiczne na wynos i usługi, jednak sklepy oferujące m.in. produkty odzieżowe pozostają zamknięte. Chcieliśmy okazać naszym najemcom wsparcie i dołożyć w ten sposób cegiełkę do ich biznesu – mówi Marta Kajda, Retail Managerfirmy EPP.
Już 26 stycznia o godzinie 17:00 live streaming odbędzie się w salonie marki Anataka. Zainteresowani będą mogli rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbywać się będzie wyłącznie online. Galeria Młociny będzie potwierdzać z klientami listę zakupionych produktów oraz dalsze kroki postępowania wykorzystując wiadomości prywatne na Facebooku. Cały proces będzie niezwykle prosty i przejrzysty, a wybrane ubrania i dodatki szybko trafią wręce nowych nabywców.
10