21.01.2021/18:23

Galeria Młociny uruchomiłą sklep internetowy. Operator sprzedaje w sieci poprzez streaming live

Warszawskie centrum handlowe we współpracy z najemcami rozpoczyna sprzedaż internetową. Zainteresowani otrzymają możliwość zakupienia produktów bez wychodzenia z domu poprzez streamingi live, które odbywać się będą na Facebooku Galerii Młociny.

Galeria   postanowiła zrealizować cykl streamingów live, które  pozwolą na   wsparcie   biznesu   najemców   za   pomocą   transmisji   sprzedażowych. –  Podczas   pandemii   dotychczasowy   model   zakupowy   został   obrócony   do   góry nogami. Ograniczony dostęp do oglądania towarów na żywo sprawił, że nawet p oczasowym otwarciu sklepów stacjonarnych część konsumentów, którzy wcześniej nie wyobrażali sobie zakupów online, nie wróciło do dawnego trybu, skupiając sięjuż   jedynie   na   jego   wirtualnej   formie –  mówi Paulina Dźwilewska, Junior Retail Manager firmy EPP.

- Wciąż   jednak   pozostaje   spora   część społeczeństwa,   która   z   nostalgią   wyczekiwała   błądzenia   między   półkami ulubionego sklepu i możliwości przymierzenia odzieży. Musimy mieć na uwadze, że mimo rosnącej siły e-commerce, dużo osób internetowych zakupów zwyczajnie nie   lubi.   Zamiast   skupiać   się   jedynie   na   sile   wirtualnej,   powinniśmy   wyciągnąć pomocną rękę do klasycznego konsumenta i na miarę możliwości umożliwić mu zakupy w jak najbardziej przybliżonym trybie do znanego mu wcześniej –  mówi Paulina Dźwilewska.

Streamingi   live   na   profilu   Galerii   Młociny   na   Facebooku   docelowo   odbywać   się będą   cztery   razy   w   miesiącu,   a   na   wspólne   zakupy   w   sklepach   Galerii   Młociny zaprosi   znany   stylista   –   Michał   Karbowski   –   który   zaprezentuje   produkty   na sprzedaż, służąc również poradą w kwestii modowych trendów.

– Przedłużone restrykcje zablokowały nasze stacjonarne działania. Kwestią czasu było stworzenie rozwiązania, które wspomoże naszych najemców. Co prawda naterenie   galerii   działają   zgodnie   z   prawem   sklepy   spożywcze,   apteki,   punkty gastronomiczne   na   wynos   i   usługi,   jednak   sklepy   oferujące   m.in.   produkty odzieżowe pozostają zamknięte. Chcieliśmy okazać naszym najemcom wsparcie i dołożyć w ten sposób cegiełkę do ich biznesu – mówi Marta Kajda, Retail Managerfirmy EPP.

Już   26   stycznia   o   godzinie   17:00   live   streaming   odbędzie   się   w   salonie   marki Anataka.   Zainteresowani   będą   mogli   rezerwować   ubrania   i   dodatki   za   pomocą komentarzy, a cały proces odbywać się będzie wyłącznie online. Galeria Młociny będzie  potwierdzać   z   klientami   listę   zakupionych   produktów   oraz   dalsze   kroki postępowania   wykorzystując   wiadomości   prywatne   na   Facebooku.   Cały   proces będzie niezwykle prosty i przejrzysty, a wybrane ubrania i dodatki szybko trafią wręce nowych nabywców. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także