19.06.2018 / 13:17
StoryEditor

Konsumenci cenią małych detalistów za jakość obsługi i osobiste relacje

(fot. Konrad Kaszuba)
Polscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu detalicznym. Z jednej strony chętnie robią zakupy w dyskontach, super- i hipermarketach, z drugiej – bardzo doceniają i darzą sentymentem małych sprzedawców. Małe formaty wygrywają z dużymi jakością obsługi i możliwością nawiązania bardziej osobistych relacji z klientem – to wnioski z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę MAM.

– Polacy robią swoje codzienne zakupy w kilku, a często nawet kilkunastu sklepach. Zatem zwiększanie udziału w rynku jednych sprzedawców kosztem drugich to w rzeczywistości zmni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.04.2024 / 11:07
StoryEditor
Znany dystrybutor żywności i wyrobów tytoniowych ma duże kłopoty. Zadłużenie hurtownika mocno przekroczyło 100 mln zł
W marcu tego roku postępowania restrukturyzacyjne rozpoczęły się w 386 firmach. Starania o rozpoczęcie restrukturyzacji zapoczątkowało natomiast 251 przedsiębiorstw – wynika z zestawienia przygotowanego przez firmę MGBI. Najbardziej zadłużoną firmą, w której otwarto postępowanie restrukturyzacyjne w marcu 2024 r., jest Symetricus.

Symetricus działa na polskim rynku od 12 lat. Głównym obszarem działalności spółki jest sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych. Symetricus ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 14:10
StoryEditor
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Delikatesy Centrum niedawno ogłosiły, że zmierzą się z Lidlem i Biedronką, a teraz sieć pokazała nowy format sklepu. Do końca kwietnia uruchomionych zostanie 10 sklepów, w których Grupa Eurocash testuje nowe rozwiązania, a po kolejnych dwóch miesiącach takich supermarketów będzie kilkadziesiąt.

Sieć sklepów Delikatesy Centrum, których operatorem jest Eurocash liczyła na koniec 2023 roku 1464 sklepy, o 19 mniej niż rok wcześniej. Wobec mocnej konkurencji ze strony takic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 08:57