21.09.2016/16:14

Lidl w Niemczech całkowicie rezygnuje z foliówek

Lidl chce być pierwszym niemieckim detalistą, który przestanie sprzedawać standardowe, plastikowe torby do pakowania zakupów – podaje European Supermarket Magazine.

Sieć zaprzestanie sprzedaży foliowych reklamówek na zakupy latem 2017 roku. Dyskonter podaje, że dzięki tej zmianie na niemiecki rynek trafi rocznie 100 milionów plastikowych toreb mniej, co jest odpowiednikiem 3500 ton plastiku. Popularne foliówki ma zastąpić poszerzona oferta toreb wielokrotnego użycia. Klienci będą mieli do wyboru termiczne torby na produkty mrożone, torby płócienne, papierowe oraz wyplatane.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • wymagający klient 21.09.2016

    A dlaczego w Polsce w dyskontach i supermarketach nie można kupić toreb bawełnianych na zakupy?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.