21.08.2016/11:33

Lidl wprowadza bony na zakupy

Lidl rusza z kolejnym konceptem marketingowym. Klienci robiąc zakupy na kwotę 100 zł, otrzymają w kasie bon o wartości 20 zł, który mogą wykorzystać w czasie kolejnej wizyty w sklepie sieci.

Podobne koncept promocyjno-lojalnościowy realizowały także inne sieci handlowe działające w Polsce.

Lidl zarządza obecnie siecią prawie 600 sklepów w całej Polsce.

Przypomnienie:Lidl prowadził już podobne promocje we współpracy z partnerem zewnętrznym. W 2013 r. sieć Lidl i koncern paliwowy Shell zaproponowały wspólną promocję, w ramach której  klienci, którzy zrobili zakupy w sklepach Lidl za co najmniej 50 zł otrzymywali przy kasie kupon, który upoważniał ich do zniżki 15 groszy za litr tańszych paliw Shella lub 30 groszy za droższe paliwa (Nitro +). Warunkiem zniżki był zakup co najmniej 20 litrów paliwa.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.