REKLAMAROS-SWEET - MORESO - Baner Główny (14-18 listopad 2018)

(fot. materiał partnera)

Comarch ERP Altum to jedno z najnowocześniejszych rozwiązań do planowania zasobów przedsiębiorstwa i obsługi sektora retail. W swoje struktury wdrożyła je niedawno sieć sklepów O Bag Store. Dzięki temu obsługa klientów w różnych kanałach sprzedaży stała się szybsza, a pracownicy mogą w czasie rzeczywistym reagować na wszelkie zmiany.

– W stosunkowo krótkim czasie nasza firma znacząco urosła i stanęliśmy przed potrzebą zmiany systemu zarządzania, ponieważ poprzedni nie oferował nam obsługi nowych wyzwań biznesowych – mówi Artur Pękacki, dyrektor ds. sprzedaży detalicznej i rozwoju firmy O Bag Store. Firma zdecydowała się wejść we współpracę z Comarchem. W swojej centrali oraz salonach, wdrożyła rozwiązania Comarch ERP Altum, połączone z Comarch BI Point oraz aplikacją Comarch Retail POS. Umożliwiło to centralnie zarządzać całym przedsiębiorstwem, wszystkimi kanałami sprzedażowymi, ale także promocjami i cennikami.

Automatyczne zamówienia

Jednym z kluczowych rozwiązań, które oferuje detaliście Comarch ERP Altum jest tzw. bilans stanu towarów. Na podstawie prowadzonych wcześniej prognoz sprzedaży system sam informuje, jaki towar oraz jaka jego ilość będą potrzebne. Co istotne, to narzędzie może także automatycznie wygenerować zamówienia w celu uzupełnienia braków lub stworzyć tzw. przesunięcie magazynowe. W razie potrzeby system sprawdza czy dany towar jest dostępny w innym punkcie sprzedaży i czy może zostać z niego przywieziony. – Rozwiązało to wiele problemów. Ręczne sprawdzanie ilości towaru na magazynie, tego ile i kiedy należy go zamówić było po prostu niemożliwe. Podobnie w kwestii przesunięć magazynowych. Nowy program całkowicie zautomatyzował ten proces – dodaje Pękacki. System jest także w pełni zintegrowany ze sklepem internetowym, przez co dostępna jest także usługa click&collect – zamówienie w Internecie z odbiorem w dowolnym sklepie stacjonarnym.
Na nowym wdrożeniu zyskali także sami detaliści i pracownicy sklepów. Dzięki aplikacji Comarch Retail POS mogą oni natychmiast sprawdzić czy produkt jest dostępny w innym sklepie. Z poziomu aplikacji można także dokonywać zamówień towaru. Sam program jest bardzo prosty w obsłudze w związku z czym, szybko nauczy się go nawet nowy pracownik. Co bardzo istotne, aplikacja jest także dostępna w wersji mobilnej, można ją zainstalować na większości tabletów, co powoduje, że personel sklepowy ma dostęp do pełnej bazy informacji o produktach i transakcjach niemal z każdego miejsca. Sam system został zaprojektowany w taki sposób, aby sklepy mogły dostosowywać interfejs indywidualnie do własnych potrzeb. Pracodawca może także zdefiniować, jakie funkcjonalności systemu będą dostępne dla poszczególnych pracowników, dzięki czemu minimalizuje ryzyko popełnienia przypadkowego błędu na terminalu przez pracownika niższego szczeblem.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony