09.04.2024 / 09:49
StoryEditor

Leroy Merlin otworzy marketplace w Polsce. Sieć hipermarketów budowlanych ma już gotową platformę [NASZ NEWS]

Leroy Merlin uruchomi marketplace w Polsce (Shutterstock)
Sieć sklepów remontowo-budowlanych buduje dla siebie nowy filar biznesu. Leroy Merlin uruchomi swój marketplace w Polsce, podobnie, jak w innych krajach, w których działa marka. Pierwsze kroki do stworzenia nowego ekosystemu sprzedaży produktów już zostały poczynione.

Leroy Merlin obecny jest na 13 rynkach, a w kilku krajach sieć handlowa uruchomiła już swoje platformy sprzedażowe, na które zaprasza wybranych sprzedawców produktów remont...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 10:18
StoryEditor
Prognozy dla handlu, bezpieczeństwo, strategie cenowe, marki własne, rynek pracy, konsument i technologie – to kluczowe tematy nadchodzącego kongresu Retail Trends 2024
Jeszcze kilka miesięcy temu detaliści, hurtownicy i producenci narzekali na wysoką inflację, dzisiaj zaczynają za nią tęsknić. Ceny surowców stabilizują się a w niektórych kategoriach nawet spadają, ale koszty prowadzenia biznesu systematyczne i szybko rosną. Przed branżą detaliczną trudny rok i jedno z największych wyzwań w historii – jak zwiększać sprzedaż wolumenową i wartościową bez podnoszenia cen, w sytuacji, gdy konsumenci ciągle boją się kupować. Na to pytanie, a także wiele innych będziemy się starali odpowiedzieć wspólnie z gośćmi kongresu.

WAŻNE INFORMACJE:

  • Więcej informacji na temat Retail Trends ‘24 można znaleźć na stronie: www.retailtrends.pl
  • Agendę kongresu można znaleźć pod tym linkiem: https:...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 15:10
StoryEditor
Misie w Pepco. Sieć dyskontów wprowadza nową kolekcję słodkich pluszaków
Charytatywne misie Pepco (fot. Pepco)
Pepco ponownie wprowadza do swoich sklepów nową kolekcję Charytatywnych Misiów. Zysk z ich sprzedaży przeznaczany jest na realizację projektów społecznych dedykowanych dzieciom.

Charytatywne Misie to projekt prowadzony przez Pepco od  2019 roku. 100 proc. zysków ze sprzedaży tych uroczych pluszaków trafia do lokalnych organizacji pozarządowych, aby wspo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. maj 2024 13:48