REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

22 czerwca 2018, 13:25

(Fot. materiały prasowe)

We Wrocławiu działa już sześć restauracji pod szyldem Sphinx. Najnowsza właśnie ruszyła w Galerii Dominikańskiej. Jest prowadzona w modelu operatorskim.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Lokal zajmuje powierzchnię ponad 380 mkw. Na miejscu przygotowano 67 stolików dla blisko 180 gości. Restaurację wyróżniają nowoczesne wnętrza ozdobione orientalnymi akcentami jak kolorowe lampy z oryginalnych tykw, barwne kilimy na ścianach czy wieszaki w kształcie drzew. Jest kącik zabaw dla dzieci.

Menu restauracji obejmuje dania kuchni bliskowschodniej i międzynarodowej, w tym  shoarmę czy steki, zupy, przekąski, dania Fit i vege oraz desery. Dla dzieci przygotowano Kids Menu. Oferta jest również dostosowana do pory dnia i okoliczności wizyt. Posiadacze aplikacji Aperitif są informowani na bieżąco o aktualnych promocjach oraz otrzymują zniżkę m.in. na lunch. Lokal prowadzi także usługę dowozu do klienta.

Sfinks Polska zarządza 178 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 67 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 11 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), 5 restauracjami Fabryka Pizzy oraz pubem Bolek w Warszawie.

Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Łukasz 1 ponad rok temu

    Szkoda tylko, że marka z takim potencjałem jest aż tak nudna. Nie dzieje się w niej nic poza powolnym organicznym rozwojem, ciągle tymi samymi (rotującymi) pozycjami w menu oraz lokalami tak przytłaczającymi swoim ciężkim i niemodnym już wystrojem że aż się nie chce wchodzić. Dodatkowo mam wrażenie że firma przespała temat : aktywnej obsługi klienta bo to co prezentują kelnerzy (chyba z łapnki) tylko dobija i tak nijaki wizerunek tej marki - a szkoda.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony