01.09.2021/13:53

J.P. Magre, E.Leclerc Polska: W Polsce naszym podstawowym formatem pozostanie hipermarket

Sieć Leclerc jest liderem rynku francuskiego dzięki decentralizacji i różnorodności formatów. W Polsce okrętem flagowym jest hipermarket – wokół tego formatu chcemy budować flotę mniejszych konceptów i kanałów sprzedaży. Jednym z nich jest drive, ale to tylko jedna z wielu dostępnych opcji – wyjaśnia Jean Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dostawca 02.09.2021

    "Dostosowanie do lokalnych warunków" - wszyscy handlujący z tą siecią wiedzą na czym to polega. Niestety część dostawców znajduje się na półkach za tzw. "wszelką cenę" nie koniecznie produktu. Moim zdaniem bez szans na rozwój jeżeli nic się nie zmieni, zwłaszcza ludzie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także