14.11.2016/11:21

Lidl rusza ze świąteczną ofensywą i wprowadza do oferty produkty marki własnej DeLuxe

Lidl rozpoczął przygotowania do nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Od 14 listopada we wszystkich sklepach Lidl dostępna będzie specjalna oferta produktów Deluxe, czyli towarów marki własnej z segmentu premium. W tym roku w asortymencie znalazło się ponad 100 różnych artykułów, w tym z Francji, Włoch i Hiszpanii.

Tak jak latach w poprzednich Lidl raczy swoich klientów produktami marki własnej Deluxe. W ofercie można znaleźć m.in. krewetki, wysokiej jakości oliwę z oliwek, Foie Gras, chlebki daktylowe lub figowe z suszonymi owocami, pesto z dodatkiem trufli, papryki i sera ricotta lub tuńczyka, ajvar, czy krewetki olbrzymie. Produkty DeLuxe będą oferowane przez kolejne pięć tygodni. W każdym z nich w asortymencie pojawią się nowe produkty z serii premium.

Ofertę Deluxe uzupełniać będą produkty z Hiszpanii, Francji i Włoch. 14 listopada w ofercie pojawią się wyselekcjonowane produkty Sol&Mar, w tym okładniczki, czyli surowe małże w muszli do przyrządzenia na patelni, aromatyczna kiełbasa Chorizo oraz oliwki, do wyboru czarne bez pestek i zielone nadziewane papryką lub sardelami. Natomiast już od 21 listopada w ofercie będzie można znaleźć francuskie sery, a od 28 listopada starannie wybrane artykuły włoskie m.in.: mascarpone z gorgonzolą oraz casareccio salami z pistacjami.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10.000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nie i jeszce raz NIE dla NIEMCÓW 20.11.2016

    Wypie...ć z Polski szwaby !!!!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.