Marki własne i marki prywatne

Marki własne FMCG coraz istotniejsze! Wartość tego rynku w Polsce to już 63 mld zł 24.07.2025 / 17:31

Wojciech Grohn, Lidl: Widzimy potencjał na ponad 1500 sklepów w Polsce [WYWIAD] 17.07.2025 / 16:02

Zmienia się rola marek własnych. Sieci handlowe szukają nowych sposobów na zyskanie przewagi [ANALIZA] 17.07.2025 / 14:21

Biedronka i Ślimak idą po klientów Żabki. Poznaliśmy nowy projekt, który testuje dyskonter [NASZ NEWS] 15.07.2025 / 15:42

Hybrydowe mięso w Lidlu. Klienci nie zauważą różnicy! Co trafiło na sklepowe półki? 24.06.2025 / 15:48

Czy oranżada od Aldiego to "nowa" Hellena? Aldi rozwija kategorię napojów pod marką własną bazując na polskiej nostalgii 24.06.2025 / 10:15

Czy Aldi musi zmienić swój model biznesowy? Sieć przegrywa w sądzie i wystawia się na mocny ostrzał za kopiowanie produktów markowych 20.06.2025 / 11:09

Amo’ya od Rossmanna. Sieć buduje rytualny ekosystem wokół nowej marki własnej i aplikacji 18.06.2025 / 19:04

Henryk Kania oskarża Biedronkę, że doprowadziła do upadłości jego zakłady mięsne
Carrefour musi zostać w Polsce! [FELIETON]
InPost tworzy konkurencję dla Allegro. "Rafał Brzoska może wygrać wojnę o polski e-commerce”
Nowy format sklepów Stokrotki. Pierwszy ruszył w Lublinie [GALERIA]
Biedronka wprowadza nowe zasady parkowania przy sklepach. System kamer naliczy nawet 3,5 tys. zł kary