19 kwietnia 2018
Kolejne firmy w Rosji mają trudności z dostępem do sieci WiFi. Dziś z przewodowego internetu nie mogli skorzystać m.in. klienci lokali KFC i Burger King.
Unilever, brytyjsko-holenderski gigant działający na rynku dóbr konsumpcyjnych podał wyniki sprzedaży za pierwszy kwartał br.
17 kwietnia 2018
16 kwietnia 2018
13 kwietnia 2018
Prawidłowe przygotowanie regału z produktami dla psów to nie lada wyzwanie. Warto jednak je podjąć, ponieważ ten asortyment należy do najszybciej rozwijających się...
10 kwietnia 2018
5 kwietnia 2018
Studenci z Opola i Wrocławia stworzyli aplikację na smartfony Niedzielne Zakupy, która pozwala na odnalezienie najbliższego otwartego sklepu.
18 kwietnia 2018
Amerykańska sieć supermarketów Walmart deklaruje, że drony są w stanie w jeden dzień wykonać w magazynie, którą kontroler towaru wykonuje w miesiąc. Bezzałogowce...
Kilka miesięcy po wprowadzeniu podatku minimalnego na rynku nieruchomości komercyjnych trwają dyskusje na temat interpretacji ustawy. W analizie „Commercial Real Estate Tax...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
marki własne i marki prywatne
hipermarkety, supermarkety i dyskonty
10 stycznia 2018, 12:34
wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. mleko pod marką własną Biedronki goBio (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Biedronka wraz z początkiem 2018 roku wprowadziła do oferty niektórych sklepów wyroby pod nową marką własną goBio. Firma informuje, że począwszy od 11 stycznia, marka goBio oficjalnie zadebiutuje w całej sieci - do sklepów trafi ok. 20 rodzajów produktów. Asortyment sprzedawany pod brandem goBio w sieci należącej do Jeronimo Martins będzie z czasem rozszerzany.
Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci.
Wszystkie produkty z linii goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, oraz że są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.
– Biedronka pozostaje sklepem pierwszego wyboru dla ponad 80 proc. Polaków. Dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby mogli oni znaleźć w naszych sklepach produkty odpowiadające ich codziennym potrzebom i stanowiące podstawę ich diety, również w wersji bio – komentuje Michał Gontarz, dyrektor działu zakupów marki własnej Jeronimo Martins Polska.
– Oferta podstawowych produktów będzie stopniowo rozszerzania w najbliższych tygodniach. Naszą ambicją jest zbudowanie rozpoznawalnej marki, która dzięki naszej skali działania jest blisko klientów. To naturalna konsekwencja wcześniejszych działań związanych m.in. z reformulacją produktów marki własnej poprzez obniżenie w nich zawartości cukru, soli, czy tłuszczu oraz zaproponowania mniejszych porcji w ramach linii Kcalculation. W ten sposób realizujemy jeden z filarów naszej odpowiedzialności społecznej, którym jest propagowanie diety dla dobrego zdrowia - dodaje Gontarz.
Wprowadzenie nowej linii produktów goBio stanowi kolejny etap rozwoju oferty Biedronki w kategorii żywności ekologicznej. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są ekologiczne owoce i warzywa, z których największą popularnością wśród klientów cieszą się marchew i jabłka.
Wartość rynku żywności ekologicznej w Polsce wynosi już ok. 900 mln zł i każdego roku rośnie o ponad 100 proc. Jednocześnie stale rośnie poziom życia i optymizm Polaków, zasobność ich portfeli, a najważniejszą dla nich kwestią niezmiennie pozostaje zdrowie. Jednocześnie aż 77 proc. Polaków wierzy w prawdziwość stwierdzenia: „Jesteś tym, co jesz”, a 62 proc. z nich jest w stanie zapłacić więcej za produkty z krótką listą składników.
- Analizując te trendy oraz przeprowadzając własne badania, Biedronka kontynuuje rozwój oferty bio, wprowadzając dedykowaną mu marką własną goBio - tłumaczy firma w komunikacie.
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Rynek BIO nie rosnie w tempie 100 proc rocznie, co najwyzej 20-30... Pozdrawiam!
zdjęć: 16
29 marca 2018
zdjęć: 7
27 marca 2018
zdjęć: 20
20 marca 2018
zdjęć: 36
zdjęć: 6
12 kwietnia 2018
11 kwietnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.