REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)
Na zdj. mleko pod marką własną Biedronki goBio

Na zdj. mleko pod marką własną Biedronki goBio (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Biedronka wraz z początkiem 2018 roku wprowadziła do oferty niektórych sklepów wyroby pod nową marką własną goBio. Firma informuje, że począwszy od 11 stycznia, marka goBio oficjalnie zadebiutuje w całej sieci - do sklepów trafi ok. 20 rodzajów produktów. Asortyment sprzedawany pod brandem goBio w sieci należącej do Jeronimo Martins będzie z czasem rozszerzany.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci.

Wszystkie produkty z linii goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, oraz że są pod tym kątem systematycznie sprawdzane.

– Biedronka pozostaje sklepem pierwszego wyboru dla ponad 80 proc. Polaków. Dlatego jest dla nas bardzo ważne, aby mogli oni znaleźć w naszych sklepach produkty odpowiadające ich codziennym potrzebom i stanowiące podstawę ich diety, również w wersji bio – komentuje Michał Gontarz, dyrektor działu zakupów marki własnej Jeronimo Martins Polska.

– Oferta podstawowych produktów będzie stopniowo rozszerzania w najbliższych tygodniach. Naszą ambicją jest zbudowanie rozpoznawalnej marki, która dzięki naszej skali działania jest blisko klientów. To naturalna konsekwencja wcześniejszych działań związanych m.in. z reformulacją produktów marki własnej poprzez obniżenie w nich zawartości cukru, soli, czy tłuszczu oraz zaproponowania mniejszych porcji w ramach linii Kcalculation. W ten sposób realizujemy jeden z filarów naszej odpowiedzialności społecznej, którym jest propagowanie diety dla dobrego zdrowia - dodaje Gontarz.

Wprowadzenie nowej linii produktów goBio stanowi kolejny etap rozwoju oferty Biedronki w kategorii żywności ekologicznej. Od kilku lat w stałym asortymencie sieci dostępne są ekologiczne owoce i warzywa, z których największą popularnością wśród klientów cieszą się marchew i jabłka.

Wartość rynku żywności ekologicznej w Polsce wynosi już ok. 900 mln zł  i każdego roku rośnie o ponad 100 proc. Jednocześnie stale rośnie poziom życia i optymizm Polaków, zasobność ich portfeli, a najważniejszą dla nich kwestią niezmiennie pozostaje zdrowie. Jednocześnie aż 77 proc. Polaków wierzy w prawdziwość stwierdzenia: „Jesteś tym, co jesz”, a 62 proc. z nich jest w stanie zapłacić więcej za produkty z krótką listą składników.

- Analizując te trendy oraz przeprowadzając własne badania, Biedronka kontynuuje rozwój oferty bio, wprowadzając dedykowaną mu marką własną goBio - tłumaczy firma w komunikacie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 23

  • 19
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~kp 1 6 miesięcy temuocena: 50% 

    Rynek BIO nie rosnie w tempie 100 proc rocznie, co najwyzej 20-30... Pozdrawiam!

    oceń komentarz
do góry strony