REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)
Po zeszłorocznej kampanii telewizyjnej, z wskrzeszoną po 16 latach Mariolą o kocim spojrzeniu, specjaliści od reklamy wytykali marce Okocim brak pomysłu na komunikację. To już nieaktualne. Właściciel brandu, chcąc trafić do młodszych konsumentów, postawił na siatkówkę. Okocim ma pierwszego w historii ambasadora.
REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Został nim Zbigniew Bartman, przyjmujący i atakujący reprezentacji Polski oraz Asseco Resovii Rzeszów, mistrz Europy z 2009 roku i wicemistrz świata z 2011 roku. Wizerunek siatkarza wyskakującego do piłki znalazł się na nowych puszkach oraz na etykietach butelek Okocim Jasne Pełne. Zmienił się również wygląd opakowań piwa Okocim Mocne, ale tam nie ma charyzmatycznego siatkarza, a jedynie nowe logo. Przedstawiając pierwszego w historii ambasadora marki, którego wizerunek zostanie wykorzystany m.in. w kampaniach outdoorowych oraz na materiałach POS, Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska, tłumaczył: – Dotąd grupę docelową piwa Okocim stanowiły osoby w wieku 45­‑50 lat. Od teraz, po odmłodzeniu marki i logo, kierujemy nasz produkt do aktywnych 25­‑30­‑latków, do których Zbyszek Bartman na pewno pomoże nam dotrzeć.
A siatkówka to drugi – po piłce nożnej – najpopularniejszy sport w naszym kraju. Jego widowiskowość i dynamika, prostota zasad oraz liczne sukcesy polskich klubów i reprezentacji sprawiają, że transmisje z siatkarskich hal są chętnie oglądane. Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki Okocim przez SMG/KRC wynika, że siatkówką interesuje się co czwarty Polak, a aż 70 proc. tej grupy ogląda siatkówkę w domu z rodziną lub przyjaciółmi. Do tego wielomilionowego grona potencjalnych klientów marka będzie trafiać przy okazji każdej transmisji meczów reprezentacji Polski przez najbliższe trzy lata. – Potrzebowaliśmy nowej platformy komunikacyjnej. Siatkówka to popularny i lubiany sport, dlatego Okocim został „Oficjalnym Sponsorem Polskiej Siatkówki” – wyjaśnia Tomasz Bławat. Równocześnie marka zmieniła swoją stronę internetową i położyła większy nacisk na komunikację poprzez profil na Facebooku. Dopełnieniem tych działań jest konkurs konsumencki. Od 15 kwietnia do 2 września br. codziennie można wygrać bilety na tegoroczne mecze Ligi Światowej oraz Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn, które już we wrześniu br. odbędą się w Polsce i Danii. Carlsberg liczy, że dzięki tym wszystkim działaniom marka Okocim zanotuje w tym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży. W osiągnięciu tego ambitnego celu pomóc ma również nowy wariant – Okocim Radler. Jest on połączeniem jasnego piwa (45 proc.) i lemoniady (55 proc.) z dodatkiem soku z limonki. 



(SSZ)

Wiadomości Handlowe, Nr 5 (125) Maj 2013

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony