21.03.2024 / 22:50
StoryEditor

Ambitne plany Dino na 2024 rok. Więcej sklepów, więcej magazynów i inwestycje w doświadczenia zakupowe

Sklep Dino i park handlowy przy markecie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
W tym roku Dino otworzy więcej sklepów niż w ubiegłym. Pieniądze wyda na budowę nowych centrów dystrybucyjnych i kolejnego zakładu Agro-Rydzyna oraz zainwestuje w poprawę doświadczeń zakupowych w sklepach. - Oczekujemy, że w 2024 r. otworzymy więcej sklepów niż w 2023 r., a całkowita liczby marketów Dino wzrośnie o niskich kilkanaście procent – podaje Michał Krauze, członek zarządu Dino Polska. Spółka wyda na to łącznie 1,5-1,6 mld zł.

W 2024 roku liczba sklepów Dino wzrośnie o niskich kilkanaście procent, ale spółka ma zamiar otworzyć więcej sklepów niż w 2023 roku, kiedy uruchomiła ich 250. Zakładając, że po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 18:11
StoryEditor
Pieczywożercy. Ile w każdym domu wydaje się na pieczywo oraz jak często i gdzie się je kupują? [DANE]
Dyskonty odpowiadają za 43 proc. wydatków na pieczywo (fot. Jeronimo Martins/Biedronka)

Pieczywo to produkt, który w Polsce kupuje praktycznie każdy. Produkty z tej kategorii są nabywane przez 99,9 proc. gospodarstw domowych w naszym kraju – wynika z danych YouGov. W koszykach Polaków królują chleb i bułki, ale do głosu coraz mocniej zaczynają dochodzić inne rodzaje pieczywa.

W 2024 r. Polacy kupili 1,2 mln ton pieczywa, przeznaczając na nie 11,3 mld zł. Każde gospodarstwo domowe dokonało zakupu jakiegoś produktu z tej kategorii ponad 119 razy w r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 16:15
StoryEditor
Eternis, Glovo i Renault Polska rozwijają elektromobilność w sektorze delivery. Są pierwsze znaczące efekty

W wyniku wspólnej inicjatywy Eternis – firmy wspierającej m.in. aplikacje delivery w Europie – gracza q-commerce Glovo i producenta aut Renault Polska kurierzy dostarczający zamówienia korzystają w Warszawie z niskoemisyjnej floty dostawczej. Prawie 145 tys. km przejechanych bez emisji CO2, niemal 17 ton mniej dwutlenku węgla to efekt kilkumiesięcznej współpracy.

Nowoczesna flota nie tylko ogranicza ślad węglowy sektora delivery, ale także daje kurierom dodatkowe udogodnienia, takie jak darmowe parkowanie i możliwość jazdy buspa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. marzec 2025 21:04