09.11.2023 / 13:03
StoryEditor

Klientocentryzm w handlu jest konieczny. Jakie czynniki wpływają na zadowolenie klientów z zakupów?

Marek KempkaMarek Kempka
Ceny przestają być głównym czynnikiem różnicującym poszczególne sklepy (fot. Shutterstock)
Współczesna handlowa rzeczywistość przynosi wiele wyzwań dla sprzedawców detalicznych. Gros z nich wynika z dużej zmienności zachować zakupowych oraz mniejszej lojalności konsumentów zarówno wobec marek produktów, jak i sklepów. W tak dynamicznym środowisku sieci handlowe powinny być jeszcze mocniej zorientowane na klientów.

Dziesięć lat temu, w listopadzie 2013 r., o pierwszej w nocy wszedłem do luksusowego pięciogwiazdkowego hotelu The Leela Palace w New Delhi. Na recepcji dowiedziałem się, że nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 11:03
StoryEditor
Intermarche i Auchan wchodzą w sojusz. Chcą postawić się wielkim producentom
Na zdj. sklep sieci Intermarche (fot. ricochet64/Shutterstock)
Trzy francuskie sieci tworzą 10-letni sojusz zakupowy, który ma pomóc w negocjowaniu lepszych stawek z największymi graczami.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Intermarche i Auchan już w grudniu ubiegłego roku informowali, że prowadzą rozmowy w sprawie zawarcia sojuszu zakupowego w kontekście zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 16:15
StoryEditor
Rynek nieruchomości handlowych cieszy się z dobrego otwarcia 2024 roku. W I kw. znacząco wzrosła podaż nowoczesnych powierzchni handlowych
Vendo Park w Łodzi (Fot. KK)
Według międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield rynek nieruchomości handlowych odnotował dobre otwarcie 2024 roku. Eksperci prognozują porównywalną z ubiegłym rokiem lub lepszą podaż w kolejnych miesiącach i wskazują na zainteresowanie polskim rynkiem nowych marek, przyciąganych coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnącą odwiedzalnością centrów handlowych, a także wyższymi obrotami, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.

Jak czytamy w opracowaniu Cushman & Wakefield, pierwszy kwartał 2024 roku przyniósł dobre otwarcie roku ze względu na oddanie do użytku 82 000 mkw. GLA nowoczesnej powierzchni h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 01:33