26.02.2024 / 17:35
StoryEditor

Michał Maksymiec, CPS GfK: W 2025 roku co czwarta złotówka wydawana na produkty FMCG będzie przeznaczana na marki własne

Consumer Panel Services GfK prognozuje, że udział marek własnych w rynku FMCG w 2025 r. wyniesie 24,9 proc. - mówi Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi w tym instytucie (fot. materiały prasowe)
Wartość rynku marek własnych w kategoriach FMCG w Polsce przekroczyła już poziom 50 mld zł – mówi Michał Maksymiec, dyrektor ds. współpracy z sieciami detalicznymi w Consumer Panel Services GfK. W rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl ekspert rysuje perspektywy rozwoju tego rynku w najbliższą przyszłość. Wskazuje czynniki, które będą go z jednej strony napędzać, a z drugiej ograniczać. Podaje również przykłady kategorii, w których brandy sieci handlowych mają niewielkie szanse konkurować z markami producenckimi.

Marki własne zagarniają dla siebie coraz więcej rynku FMCG. Jaka jego część udało im się już zawłaszczyć?

Najświeższe dane Consumer Panel Services GfK wskazują, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. kwiecień 2024 18:22