09.02.2024 / 15:08
StoryEditor

Carrefour planuje wielką imprezę! Sieć inwestuje w nowy koncept handlowy w dziale non food. Jakich klientów chce przyciągnąć?

Carrefour strefa Party
Carrefour Polska uruchomił na początku lutego br. nowe, rozbudowane strefy z asortymentem Party i karnawałowym. To zupełnie nowy imprezowy koncept handlowy, który oferuje ponad 1000 produktów z kategorii non-food. Projekt działa już w siedmiu hipermarketach Carrefour w Polsce. Jak wyglądają plany jego rozwoju?

Carrefour Polska w siedmiu sklepach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu otworzył specjalne strefy Party. Asortyment tego nowego na polskim rynku konceptu obejmuje ponad 1000 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2024 11:04