Istniejąca od ponad 30 lat firma Asprod, która posiada własny zakład piekarniczy oraz sieć sprzedających jego wyroby punktów detalicznych stawia na systematyczny, ale racjonalny rozwój. Wykazuje się też otwartością na różne formaty i koncepty handlowe, które wydawać by się mogły zarezerwowane wyłącznie dla takich graczy jak McDonald’s.
1/14Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru
2/14Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru
3/14Jedna z trzech placówek sieci Asprod działająca w formule drive-thru
4/14Firmowy sklep sieci Asprod
5/14Stoisko firmowe Asprod
6/14Stoisko firmowe Asprod
7/14Stoisko firmowe Asprod
8/14Stoisko firmowe Asprod
9/14Stoisko firmowe Asprod
10/14Stoisko firmowe Asprod
11/14Elementy wystroju placówek sieci Asprod odwołują się do tradycji firmy
12/14Elementy wystroju placówek sieci Asprod odwołują się do tradycji firmy
13/14Firma Asprod szczyci się tym, że wytwarza pieczywo tradycyjnymi, rzemieślniczymi metodami
14/14Inwestycja w nowy zakład produkcyjny pozwoliła firmie Asprod na rozszerzenie oferty m.in. o kremy orzechowe