Nowe technologie dla handlu

Tomasz Krysiak, Shell: technologia ma wspierać doświadczenie, ale nie może przesłaniać smaku kawy [Retail Trends 2025] 06.04.2025 / 10:03

Retail media to nowa maszyna do zarabiania. Jak sklepy przekształcają przestrzeń handlową w potężne narzędzie reklamowe? [Retail Trends 2025] 06.04.2025 / 09:00

Rafał Cieślakowski, Studenac: Studenac jest siecią, która najbardziej wdraża nowe technologie w Chorwacji [RETAIL TRENDS] 04.04.2025 / 15:49

Sieć Dino wprowadza nowy koncept sklepu autonomicznego 03.04.2025 / 14:08

Co Polacy sądzą o sklepach autonomicznych? Kto w nich robi zakupy i ile razy w tygodniu? 02.04.2025 / 15:40

Paweł Ziębaczewski o automatycznych sklepach: chcemy pokazać, że można skalować biznes w troszkę innym formacie [Retail Trends 2025] 02.04.2025 / 15:31

Paweł Ziębaczewski, Mago S.A.: inwestycja w nowe technologie dla wielu sieci handlowych może być decyzją o przetrwaniu [Retail Trends 2025] 02.04.2025 / 14:53

Czy Polacy lubią kasy samoobsługowe w sklepach spożywczych? Czy może irytują ich jak cholera? 02.04.2025 / 14:50

Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Potężna sieć handlowa chce sprzedać wszystkie hiper- i supermarkety i skupić się na rozwoju mniejszych formatów
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.
Biedronka, InPost, Orlen – jak sponsorzy reprezentacji Polski w piłce nożnej reagują na konflikt Lewandowski-Probierz?