Marketing i strategie promocyjne

Biedronka chce zdyskontować przedświąteczny szczyt zakupowy. Jak chce to zrobić? 11.04.2025 / 09:11

Wielkie włoskie sprzątanie, czyli marka Dasty podbija polski rynek 08.04.2025 / 10:17

Krzysztof Bogacz, Lotte Wedel: Kiedy tylko kryzys minie wracamy z kategorii giftingowej do codziennej [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:42

Carrefour pokazuje nową strategię handlową! Sieć chce być liderem w nowościach i uruchamia szybką ścieżkę dla dostawców nowinek 28.03.2025 / 16:57

Pepco przyznaje się do dyskontowości? Sieć oficjalnie czyni “taniość” swoim atutem 28.03.2025 / 13:59

Biedronka sprzedawała sprzęt ogrodniczy za mniej niż 10 proc. ceny. Błąd cenowy czy wyprzedaż? 27.03.2025 / 09:03

Sieć DM rozszerza współpracę z Anną Bardowską. Jakie produkty będzie promowała influencerka znana dzięki programowi "Rolnik szuka żony"? 25.03.2025 / 09:57

Żabka reaktywuje poprzednie logo i organizuje konkurs internetowy. Sieć stawia na marketing "nostalgiczny" 24.03.2025 / 14:35

Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Grupa Eurocash ma nowego szefa segmentu detalicznego. "Delikatesy Centrum staną się najlepszą siecią supermarketów proximity w Polsce"
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Afera z udziałem Allegro i InPostu. Urząd antymonopolowy zbada czy działania platformy e-commerce są legalne