Big Data i sztuczna inteligencja

Grzegorz Rogaliński Exorigo-Upos: Kluczowym trendem kształtującym sektor detaliczny w 2025 roku będzie automatyzacja 18.12.2024 / 09:08

Produkt stworzony przy pomocy AI? Konsumenci chcą informacji na opakowaniu 06.12.2024 / 11:48

Cyfrowi asystenci zmieniają pracę w handlu. Aplikacje B2E podbijają retail i gastronomię 25.11.2024 / 09:02

Właściciel Lidla i Kauflandu buduje chmurę i pogłębia współpracę z Google. Pracownicy sieci przesiądą się na Google Workspace 18.11.2024 / 11:45

Narzędzia oparte o sztuczną inteligencję rewolucjonizują transport drogowy [KOMENTARZ] 24.10.2024 / 11:05

Stokrotka idzie w sztuczną inteligencję. „Duży potencjał w zarządzaniu asortymentem” 21.10.2024 / 16:12

Żabka ma więcej sklepów autonomicznych Nano w Niemczech. Firma współpracuje na tym rynku z Teslą 21.10.2024 / 15:22

GenAI w logistyce to raczej przyszłość niż rzeczywistość. Jak wykorzystanie AI widzi handel i sektor FMCG? 11.10.2024 / 14:08

Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Potężna sieć handlowa chce sprzedać wszystkie hiper- i supermarkety i skupić się na rozwoju mniejszych formatów
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.
Biedronka, InPost, Orlen – jak sponsorzy reprezentacji Polski w piłce nożnej reagują na konflikt Lewandowski-Probierz?