Nowe formaty i koncepty handlowe

Carrefour wymyślił broń na dyskonty i magnes na klientów sklepów internetowych. Sieć rozwija unikalny koncept z produktami z najdalszych zakątków świata 13.03.2025 / 16:56

Carrefour tworzy nowy koncept sklepów. Gdzie ma się on sprawdzić? 08.03.2025 / 11:43

Ukraiński Lviv Croissants ma już ponad 10 lokali w Polsce. Sieć serwująca megarogaliki inspirowane m.in. burgerem i kebabem zapowiada ekspansję na kolejne rynki 05.03.2025 / 11:36

Brian Olesen, CEO Netto Polska: Chcemy mieć głos na rynku [OBSZERNY WYWIAD] 05.03.2025 / 10:12

Lokalny ryneczek 24/7, także w niedziele? W Niemczech taką funkcję pełnią wiejskie sklepy autonomiczne [GALERIA] 05.03.2025 / 08:00

Tak-Tu - nowa sieć hard dyskontów spożywczych w Polsce. Tropy wiodą do... Rosji! [NASZ NEWS] 26.02.2025 / 13:34

Acez prawie jak Action. Nowy dyskont na polskim rynku może być groźną konkurencją dla pozostałych sieci z tego segmentu [GALERIA] 25.02.2025 / 15:34

Wrocław liderem zmian. To tu firma Grycan testuje nowe koncepty 23.02.2025 / 08:05

Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Potężna sieć handlowa chce sprzedać wszystkie hiper- i supermarkety i skupić się na rozwoju mniejszych formatów
Biedronka che puścić klientów w klapkach. Dyskonter szykuje projekt na 2026 r.
Biedronka, InPost, Orlen – jak sponsorzy reprezentacji Polski w piłce nożnej reagują na konflikt Lewandowski-Probierz?