Prognozy na 2024

Pieczywo może być droższe i gorszej jakości. Niepokojące prognozy branży na 2024 rok 27.11.2023 / 13:15

Przemysław Gostkiewicz, prezes Grupy Sokołów: Konsumenci zmieniają swoje zwyczaje zakupowe 27.11.2023 / 11:15

Rok 2024 będzie rokiem wsparcia polskiego handlu? Szef KZRSS Społem liczy na dofinansowanie spółdzielczego handlu przez nowy rząd 25.11.2023 / 15:04

Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl: nadal około połowa zamówień w Polsce składana jest telefonicznie, co stanowi ogromny potencjał do rozwoju 22.11.2023 / 19:09

Małgorzata Więch, członek zarządu PSD o nowych celach sieci sklepów Gama 21.11.2023 / 10:46

Carlos Silvan, Glovo Polska: Spodziewamy się, że rywalizacja na rynku usług dostaw będzie nadal bardzo intensywna 20.11.2023 / 19:50

Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektorka zarządzająca NielsenIQ: W nadchodzących miesiącach konsumenci będą w stanie wydać więcej na FMCG 20.11.2023 / 14:08

Trendy w 2024 roku decydujące o sukcesie w sprzedaży. Co poza zastosowaniem sztucznej inteligencji pomoże dotrzeć do konsumentów? 16.11.2023 / 13:51

Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test. Wykryto obecność pestycydów. Czy są powody do niepokoju?
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią
Shein największym zwycięzcą na globalnym rynku odzieżowym w 2024 r. Konkuruje z takimi markami jak Hermès i Chanel