- My nie zmieniliśmy nic w naszej działalności, od lat dbamy o najniższe ceny i najlepsze promocje, natomiast rzeczywiście w ostatnich czasach konkurencja zaczęła się zachowywać inaczej, mocniej eksponować swoje promocje i komunikować niższą cenę. Można więc powiedzieć, że to konkurencja rozpętała tę wojnę cenową, a my tylko konsekwentnie robimy swoje - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska.
Zmiana w kadrze Grupy Eurocash. Marta Królikowska dołącza do ekipy Delikatesów Centrum jako nowa dyrektor
Alfred Bujara, „Solidarność”: Pracownik sklepu w Polsce wykonuje dwa razy więcej czynności niż jego odpowiednik w Niemczech czy Francji
Biedronka wstydzi się ukraińskiego producenta marki własnej? Dostawca ma złą prasę w Polsce
"Ostatni bastion" pada. H&M wprowadza w Polsce kasy samoobsługowe... i nie tylko [NASZ NEWS]
Polacy podczas meczów piłkarskiej reprezentacji robili zakupy online. To lepsze od oglądania kopaczy?