Naszym celem – długofalowo – jest posiadanie 1500 sklepów w Polsce. Krótkofalowo, w okresie dwóch-trzech lat, chcemy otworzyć ich co najmniej 100 – deklaruje w wywiadzie udzielony portalowi wiadomoscihandlowe.pl Magdalena Nazarewicz, business development director w Mr. DIY Poland. Menedżerka odpowiedzialna za rozwój sieci na naszym rynku zdradza również, czym Mr. DIY chce wygrać z konkurencją.
Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]
InPost uruchamia największy hub logistyczny w Polsce. Rafał Brzoska, CEO InPost: Tempo rozwoju przerosło nasze najśmielsze oczekiwania
Kaufland robi krok do tyłu! Foliówki po cichu wróciły do supermarketów sieci. Jak tłumaczy się z tego operator?
Zakaz handlu w niedziele. Związkowa Alternatywa: czas na rezygnację z obecnych przepisów!
Równi w Biznesie. Eurocash tworzy grupę zakupową dla swoich sieci! Chce rzucić wyzwanie dyskontom