Wywiady i opinie

Brian Olesen, CEO Netto Polska: Chcemy mieć głos na rynku [OBSZERNY WYWIAD] 05.03.2025 / 10:12

Kaufland wykorzystał potencjał lokalizacji po Tesco! O tym jak to zrobił mówi Aleksandra Gos-Portka, dyrektor sprzedaży w Kaufland Polska [TYLKO U NAS] 04.03.2025 / 12:07

Trzy lata wojny w Ukrainie. Szef Wedla o postawie wielu zachodnich firm: "To międzynarodowi sponsorzy wojenni Rosji" [WYWIAD] 24.02.2025 / 06:59

Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Wojna cenowa na rynku jeszcze nigdy nie była tak silna 21.02.2025 / 17:47

Klaudia Rudewicz, Ambra: Priorytetem w dystrybucji są inwestycje w technologie i analiza danych 21.02.2025 / 15:40

Adam Manikowski, Żabka Polska: Gramy w innej lidze niż dyskonty, a na rynku convenience gramy sami ze sobą 20.02.2025 / 14:21

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Koncentrujemy się na budowaniu zdrowego biznesu sieci franczyzowej Odido w koncepcie Elevate 19.02.2025 / 15:26

Sławomir Leszczyński, Makro Polska: W tym roku mały format będzie pod niezwykle silną presją. Sklepy poniżej 40 mkw. od lat radzą sobie najsłabiej 17.02.2025 / 17:22

Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Grupa Eurocash ma nowego szefa segmentu detalicznego. "Delikatesy Centrum staną się najlepszą siecią supermarketów proximity w Polsce"
Carrefour kompaktyzuje hipermarkety. Tomasz Mikołajec: Nowy koncept zachował wszystkie przewagi hiper- i supermarketów nad dyskontami
Duży browar chce się sprzedać po fatalnym roku. Tak kończy firma, która nie słucha klientów
Afera z udziałem Allegro i InPostu. Urząd antymonopolowy zbada czy działania platformy e-commerce są legalne